Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Hyner

Hyner -stadig ingen bebs, dog underlig fornemmelse samt lidt mere slimy såååå mon ikke det snart er tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Grynt

Hyner skriver:

Hyner -stadig ingen bebs, dog underlig fornemmelse samt lidt mere slimy såååå mon ikke det snart er tid??

kom så Hyner, kom så Hyner, kom så Hyner. Åhhh nu står du snart med lille bebs i armene

Anmeld

1. juni 2010

Grynt

Og rigtig hjerelig tillykke til AG med din positive test  

Anmeld

1. juni 2010

Louise mortil4

Louise med datter uden skoldkopper, men med eksem i stedet og en datter med feber som bare vil sove sove sove.

Anmeld

1. juni 2010

Lene76

Lene - Nyder at alle dpungerne sover, samt at sommeren måske er kommet til Danmark

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Lise skriver:

Lise - endelig mandag! Så kan man slappe af...

Åh ja, sådan havde jeg det også

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Anja skriver:

Uha, Elias´sidste dag i dp! Det føles lidt vemodigt, men glæder mig til at se ham komme afsted i børnehave i morgen, for han glæder sig helt vildt!

Er dog lidt hønemor, for han skal være der fra 9 - 12 ALENE! De to gange han har været på besøg i børnehaven er gået så godt, at pædagogerne synes, at vi ikke behøver en blidere opstart. Jeg kan også godt selv se det. Den ene gang var vi der 1½ time og han havde slet ikke brug for mig.

Hvis du er hønemor, så er jeg da vist ravnemor. Signe og Nanna er også startet i dag, men de får godt nok lov til at være der hele dagen. Ingen blid start herfra Ej, her i byen er der meget kontakt mellem dp og bh, så de er helt fortrolige med stedet og har været i "gæstedagpleje" deroppe tre gange før.

Hvordan er Elias' dag gået?

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Marco2 skriver:

Ag - nu med positiv test

Iiih, tillykke

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Line - som fik Sofie til at smile rigtigt for første gang i dag  og som nu skal ned og hente min 3 (!) børnehavebørn Mon ikke de er supertrætte i aften og falder hurtigt i søvn? Eller er det ønsketænkning? Og som har været på Wii Fit Plus i dag og fundet ud af, at jeg allerede har tabt mig alle de kg jeg tog på i graviditeten - fedtet har så bare omrokeret, så jeg stadig ikke kan passe alle mine bukser (tsk tsk). Det må der jo gøres noget ved!

Anmeld

1. juni 2010

linemus

Ivf og Tynen!

Tak for respons, men jeg er helt ok Jeg bliver bare så stressfyldt, når Sofiepigen græder og 3 børn + mand stadig snakker til mig i munden på hinanden. Så er weekenden lang. Og så bliver jeg så led af mig selv, når jeg ikke har tålmodighed til de store børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.