Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Millebasse

Joan ( Smallie ) skriver:

Uha som han sover den knægt. Bare der ikke er noget galt.  Hvad har han lavet med sin fod?

Ja, jeg ved heller ikke helt hvad der sker.. Men han virker frisk og frejdig

Jamen til gymnastik igår kunne han bare slet ikke støtte på foden og hele aftenen med, men idag er der heldigvis ikke noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Millebasse

Niels tager en fridag i morgen så han kan hjælpe med at skære gris ud i morgen.

Vil han gerne det??

Bastians farfar skar et dådyr ud i mandags og Bastian var så bange for at det ville falde ned i hovedet på ham (hang i en krog)!

Anmeld

18. november 2009

Joan ( Smallie )

Millebasse skriver:

Vil han gerne det??

Bastians farfar skar et dådyr ud i mandags og Bastian var så bange for at det ville falde ned i hovedet på ham (hang i en krog)!

He he ved jeg ikke om han vil men tror gerne han vil. Den kommer jo til at ligge på bored. Og så vil han nok gerne være med til at lave leverpostej og medister.

Men ellers må han jo tulle lidt rundt selv og se traktor tom ellers bare nyde at være hjemme uden Anne er her

Joan Der frygter det tager meget lang tid at få en hel gris i fryseren.

Anmeld

18. november 2009

Joan ( Smallie )

Millebasse skriver:

Ja, jeg ved heller ikke helt hvad der sker.. Men han virker frisk og frejdig

Jamen til gymnastik igår kunne han bare slet ikke støtte på foden og hele aftenen med, men idag er der heldigvis ikke noget..

Nå så er det jo nok ikke så galt med foden heldigvis.

Men nu kan jeg jo se at han har gjort helt vild fremskridt her på det sidste tror du ikke det kan være det han er blevet så træt af. En masse ting der lige skal på plas i det lille hovede.

Og hvor må du bare være stolt af ham. Han er bare så dygtig.

Anmeld

18. november 2009

Stumpen

Anja -der er træt af at man efterhånden skal overveje hvert et ord og ikke mindst hvilke smileys man indsætter og ikke sætter -OG som vil sige tak og I ved for hvad

Anmeld

18. november 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Anja -der er træt af at man efterhånden skal overveje hvert et ord og ikke mindst hvilke smileys man indsætter og ikke sætter -OG som vil sige tak og I ved for hvad

Looooooooooooool

Mette - som også RET ofte skriver noget for sjov, men i sin glemsomhed glemmer

Anmeld

18. november 2009

Millebasse

Nå så er det jo nok ikke så galt med foden heldigvis.

Men nu kan jeg jo se at han har gjort helt vild fremskridt her på det sidste tror du ikke det kan være det han er blevet så træt af. En masse ting der lige skal på plas i det lille hovede.

Og hvor må du bare være stolt af ham. Han er bare så dygtig.

Du kan tro jeg er stolt af ham! Det går stille fremad med hans spiseri, men et lille fremskridt er kæmpe for os

Anmeld

18. november 2009

Rasmine

birgittemarie skriver:

Det forstår jeg heller ikke... Der er vist gået kuk i døgnrytmen. Men jeg ved, jeg bliver riiiiigtigt træt, når ormen vågner og jeg ikke bare kan lægge mig til at sove igen.

Ormen??? HAHAHAHAHHA

Skal ormen ikke snart ud btw?

Mette - som håber Orm-Nova snart ser dagens lys!

Anmeld

18. november 2009

Anja

Anja  - hjemme med en datter som brækker sig - og 2 drenge som havde lugtet lunten imorges og så også ville holde fri. Som mor har man sgu aldrig fri, kun når man er på arbejde

Anmeld

18. november 2009

Rasmine

Anja skriver:

Anja  - hjemme med en datter som brækker sig - og 2 drenge som havde lugtet lunten imorges og så også ville holde fri. Som mor har man sgu aldrig fri, kun når man er på arbejde

ENIG!

Hvorfor tror du jeg elsker mine aften/døgn/weekendvagter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.