Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Lise

Lise - tvivler meget på hvor vidt hun får sat nogen krydser idag.

Og - glæder sig helt vildt over at den nye rengøringshjælp startede her til morgen. Var godt nok spærret inde i soveværelset med monster kvalme i over to timer, men mit hjem har ALDRIG været SÅ rent før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Muffinmus

Lise skriver:

Og - glæder sig helt vildt over at den nye rengøringshjælp startede her til morgen. Var godt nok spærret inde i soveværelset med monster kvalme i over to timer, men mit hjem har ALDRIG været SÅ rent før.

Maria- der tvivler lige så meget på det med krydserne...

Og som i øvrigt er skide misundelig på rengøringen....og som selvmåtte gøre rent med kvalme, godt den tid er forbi:-)

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Lise skriver:

Lise - fanget af svinepesten! Tror det er den farlige, som ellers kun rammer mænd. Føler mig virkelig sløj... Har dog slæbt mig ud af sengen og til sofaen nu, efter at have overvejet det i fire timer, så helt slemt er det vel heller ikke.

Oink oink.... (sagt american style)

Så for satan....

God bedring!

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Lise skriver:

Enig i det med X'erne  

Totalt misundelig i det med rengøringshjælpen!

-Vores genboer, som bor overfor, har vist fået rengøringshjælp. Da jeg ringede til Lars og brokkede mig over at DE havde fået rengøringshjælp var hans svar: Jamen skat, hvis du vil gå i samme slags tøj, og køre i den samme slags bil, så hyr dog en rengøringshjælp...

Mette - som nu igen overvejer om ikke godt hun kan overskue at skulle gøre rent, når nu hun ofte har 2-3-4 sammenhængende fridage!

Anmeld

17. november 2009

Lise

Mebach skriver:

Enig i det med X'erne  

Totalt misundelig i det med rengøringshjælpen!

-Vores genboer, som bor overfor, har vist fået rengøringshjælp. Da jeg ringede til Lars og brokkede mig over at DE havde fået rengøringshjælp var hans svar: Jamen skat, hvis du vil gå i samme slags tøj, og køre i den samme slags bil, så hyr dog en rengøringshjælp...

Mette - som nu igen overvejer om ikke godt hun kan overskue at skulle gøre rent, når nu hun ofte har 2-3-4 sammenhængende fridage!

Det er fandmer også bare så fedt. Vi har sgu fået vaske alle gulve, tørret paneler af, vasket køkkenskabe, støvsuget sofaen og DET HELE idag - ikke noget der sker ofte her på matriklen.

Det er min mor der finansierer det indtil jeg har født. Fordi hun synes det er synt for mig at jeg går og har ondt... Hun er seriøst verdens bedste mor!

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Lise skriver:

Det er fandmer også bare så fedt. Vi har sgu fået vaske alle gulve, tørret paneler af, vasket køkkenskabe, støvsuget sofaen og DET HELE idag - ikke noget der sker ofte her på matriklen.

Det er min mor der finansierer det indtil jeg har født. Fordi hun synes det er synt for mig at jeg går og har ondt... Hun er seriøst verdens bedste mor!

Sød mor du har.

Min var også lige forbi med lidt kage og blade, inden hun hentede ungerne, for at tage dem med hjem.

Mette - som synes det er utroligt hvordan tiden flyver afsted. Må hellere tage min middagslur om lidt... Men først lige læse lidt i Shopaholic & Baby

Anmeld

17. november 2009

ka li ja

Lise skriver:

Lise - fanget af svinepesten! Tror det er den farlige, som ellers kun rammer mænd. Føler mig virkelig sløj... Har dog slæbt mig ud af sengen og til sofaen nu, efter at have overvejet det i fire timer, så helt slemt er det vel heller ikke.

hahahaha ja den farlige der kun rammer mænd er styg!!!!

god bedring til dig søde ven

Anmeld

17. november 2009

Susan1978

Susan som er dødmidsundelig på jeres rengøringshjælp, som har mistet sit dankort i dag  og som gir tutter en masse krammere..

Anmeld

17. november 2009

ivfmarie

Marie - tænker på alle de søde juli-mødre og ønsker dem det bedste! Og så må jeg hellere hjælpe manden med at montere den nye opvaskemaskine.. yupp yupp!

Anmeld

17. november 2009

bette

heidi som tænker over junior seng så det knager... aaagghhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.