Pakke/adventskalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. november 2009

Tynen

Ved nærmest ikke om jeg orker (Men mon ikke det kommer når jeg forhåbentlig kommer i julestemning) mere stress om morgenen - Kan lige forestille mig at hun bruger 100år på at åbne, lege og ikke ville aflevere gaven igen når hun skal afsted i DP.

Til de garvede: Er det meget stressende?

Til alle: Har I tænkt jer at indføre det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Kristina V

Uha her elsker vi det..

Sidste år var vi så heldige at der var to som havde lavet til hende.. I år har jeg dog aftalt med mormor og farmor at vi køber 8 pakker hver, så det kun bliver en kaldender. Det bliver hurtigt noget knald indimellem hvis man selv ska købe alle pakker.

Men Karoline elsker det, og jeg synes det er en hyggelig måde at starte morgenen på. så bliver hun så dejlig optaget af det stykke legetøj hun har fået sig..

Anmeld

8. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Ved nærmest ikke om jeg orker (Men mon ikke det kommer når jeg forhåbentlig kommer i julestemning) mere stress om morgenen - Kan lige forestille mig at hun bruger 100år på at åbne, lege og ikke ville aflevere gaven igen når hun skal afsted i DP.

Til de garvede: Er det meget stressende?

Til alle: Har I tænkt jer at indføre det?

Hvad så med at give hende når hun kommer hjem fra dp?

Jeg vil lave til ungerne i år men regner først med de skal have det når de komme hjem. Ellers får jeg aldrig Niels med i dp.

Anmeld

8. november 2009

BK

Her regner jeg bestemt med at Laura skal have en Advendtskallender... Dvs en pus i vinduet, og så en lille gave i den hver søndag...

Ved ikke med Benjamin, for han er så lille at han ikke fatter en brik... Hvis jeg er heldig fatter han selv at pakke den ud...

Anmeld

8. november 2009

Lise

Simon skal nu have pakkekalender for tredje gang... ja, han fik det altså også da han var fem mdr gammel  Sidste år var det et hit, og det gik overraskende godt det med kun at åbne een gave om dagen mv. Er spændt på hvordan det går i år. Sidste år var det i hvert fald ikke forbundet med stress en eneste dag.  

Anmeld

8. november 2009

Anja

I år får drengene pakkekalender, Esther springer over, da vi synes hun er for lille til at forstå det.

Alle pakkerne er heldigvis købt OG pakket ind  - ved godt, at det er i meget god tid, men hellere det end at stresse over det.

Jeg synes, at det er vildt hyggeligt og ikke spor stressfyldt.

Anmeld

8. november 2009

Marco2

Vi havde det med stor succes sidste år og skal også ha' det igen i år.

Nede i stuen havde hun er stor sok hængende, og så var det jo rigtig spændende hver morgen at komme ned og se hvad nissen havde puttet deri. Det var bare så superhyggligt. Så sad vi der sammen i nattøjet og åbnede pakke og snakkede om hvad der var i den. 

I år har vi købt pakkekalender fra "Kære Børn". De sammensætter en pakkekalender efter hvilket beløb man ønsker. SÅ kan vi komme her i slutningen af november og hente den. Det er ordentlige gaver, og det er afstemt efter alder, køn og interesse. Man kunne også vælge tema, hvis gaverne ligesom skulle hænge sammen, men vi har nu valgt at blande det. Så det er "mad" i træ, musikinstrumenter, tøj og meget mere i pakkerne. Og så kan vi jo denne gang være ligeså spændte på hvad der er i pakkerne. Det er Thomas' kammi der har den her i Århus og han har garanteret at det er "ordentlige" ting der kommer deri, og ikke en masse "braller"

AG

Anmeld

8. november 2009

bette

farmor sørger for adventskalender til mikkel.. så synes egentlig ikke han skal have mere end de pakker han får af farmor og farfar.

synes hurtigt det kan blive for meget..
men tror da også vi venter til er kommet hjem fra dp eller lign. for hvis det var om morgnen tror jeg dælme slet ik vi ku komme ud af døren.. ihvertfald ik uden legetøjet.. hehe..

og tusinde tak for idag

Anmeld

8. november 2009

Kaufie

Jeg ville så gerne gå og nusse med at købe gaver til William, men Bedste har allerede købt 24 gaver - uagtet at vi bad hende nøjes med 12, da min mor har broderet et fint julekalendertog - og derfor bedt om lov til at købe halvdelen af gaverne.... Nå, men det er en anden kamp....

Jeg kender ikke gavernes natur, og ved derfor ikke helt om han skal have den morgen eller eftermiddag. Hvis der er slik i, hvilket jeg ikke håber, så bliver det eftermiddag. Ellers vil jeg gerne gøre det til en hyggestund når vi står op, hvor vi også har kalenderlyset tændt.

Anmeld

8. november 2009

Juniors mor

Jeg er i fuld gang med at købe gaverne til Julie. Det er første år hun skal have gaver hver dag, de to andre år, har hun fået om søndagen af mormor og morfar.

Jeg har købt gaverne gennem de sidste 3-4 måneder, når jeg er faldet over nogt godt, der ikke var for dyrt, og tror kun jeg mangler 5-6 ting. Jeg glæder mig rigtig meget til at hygge med det om morgenen inden hun skal i vuggestue.

Magnus får ingenting i år - stakkels dreng !! Han er 10 måneder og fatter ikke en meter af det alligevel......Desuden gider han kun lege med bolde, og han har allerede en kurv fuld af dem, så han behøver ikke 24 mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.