Helle30 skriver:
Ja, det har jeg også overvejet helt alvorligt. Men ofte sover Sofie jo 2,5 time til middag. Og så ser man mig få set alle afkroge af vores landsdel. Og når jeg så får lyst til at køre hjem og spise... tja, så må det jo blive drive-in i stedet, hehe.
Hvor længe kører I så rundt?
Igår var vi faktisk ude af huset, hvor han faldt i søvn (vi skulle have en fremvisning af huset kl. 15.30, og inden da gad han ikke sove)
Han var rigtig sur og ked af det, men faldt i søvn i bilen, lige indtil Mille fik ET FLIP over et eller andet, og så vågnede han jo.
Men som de andre siger; sover han når vi parkerer bilen her i indkørslen lader vi ham sove. Men synes nu han vågner ret let, når bildøren feks. smækker.
Mille derimod har jeg tit ladet sove videre, så holder jeg bare øje med hende ud af vinduet.
Ved ikke lige hvor længe vi kører ekstra rundt, synes det er sjældent efterhånden at han falder i søvn, medmindre det er vildt lange ture, og dem er vi ikke så tit på. Feks i sommerferien sørgede vi for at køre når vi VIDSTE han skulle sove til middag.
Anmeld