Den er jo lidt svær at rådgive omkring fordi det på den ene side er fornuften der råder og på den anden side hjertet. Og de to sider er ikke altid enige. For ja, din mand har en rigtig god pointe. Du har jo før skrevet om jeres meget trængte økonomi, og 3 små børn med dig på SU eller elevløn bliver en hård én.
Og 1 år og 2 mdr. er jo ikke længe at skulle vente hvis det er det det kommer an på. Du er sgu stadig ung 
Nu må du ikke misforstå mig, men jeg tænker måske også om det at få et barn nr 3 nu, udspringer lidt af at du er sååå enormt træt af den arbejdsplads hvor du er nu. Og så er det her en løsning der kan sikre dig ikke at komme tilbage.. Ihvert fald for et stykke tid. Du må ikke forstå det som at jeg ikke tror du brændende ønsker et barn mere, men det andet har måske også noget at sige...jeg ved det ikke. Det er bare tankespind fra min side.
Jeg håber I sammen finder den rigtige løsning for Jer begge, og selvfølgelig er det noget I skal blive enige om i fællesskab og ikke en beslutning der skal ligge på dine skuldre alene.
Sæt Jer ned og få vendt på de følelsesæssige aspekter såvel som de fornuftbaserede og se hvor det bringer Jer hen.
Jeg ønsker Jer held og lykke med det uanset hvad I måtte beslutte Jer for.
AG
Anmeld