Drengenavne søges!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

LinLin

hc=k skriver:

Ja det må du gerne. Det er hans far der har valgt at han skulle hedde Kristopher, han har siden han selv var lille været vild med navnet så det skulle hans egent barn da hedde. Jeg troede halt bestemt at han skulle hedde Kristoffer, men så sagde faren Nej det skal være med PH, ja hmmm okay tænkte jeg så og troede så at han skulle hedde Christopher, men igen Nej det skal være med K og med PH sagde faren og sådan kom Kristopher til at hedde som han gør. Det er noget besværligt når man skal have nogle til at skrive det men vi er alligevel super glade for at han har et navn der passer til alle aldre og som alligevel er specielt.

Sådan kom han til at hedde det. Det skal også lige siges at det Er et godkendt navn

Okay

Tænkte ikke så meget på om det var godkendt - mere at det, som du selv skriver er lidt usædvanligt(/besværligt) at det staves med K og PH. Men det vænner han sig nok til at skulle sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

hc=k

sparre skriver:

Okay

Tænkte ikke så meget på om det var godkendt - mere at det, som du selv skriver er lidt usædvanligt(/besværligt) at det staves med K og PH. Men det vænner han sig nok til at skulle sige

Det tror jeg også, det gjorde hans far og jeg rigtig hurtigt. Jeg synes faktisk det er et rigtig flot navn, men jeg er jo også hans mor hehe

Anmeld

8. november 2009

oo

malucca09 skriver:

Ej jeg er lige løbet på det navn et andet sted.

Men hvordan udtaler man det? Er det Ma´ne eller Mav´ne?

Maune nærmest...det er et meget blødt navn

Anmeld

8. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Maune nærmest...det er et meget blødt navn

På mit jyske er Maune og ma´ne det samme

Anmeld

8. november 2009

Hyner

Sikke en masse bud, takker mange gange på herskabets vejne 

Der er ikke mange som klinger i begges øre må jeg så sige...

Men nu er følgende kommet på tale:

Elias og Theis, ville dog ønske at jeg kunne skrive Oliver på men den går han sgu ikke med til....

I må endelig komme med flere bud løbende... Det er jo altid godt at ha noget at vælge mellem... Og forresten så er efternavnet Beck.... Prøv lige at sige det højt..... Oliver Beck!!!!!!! Totally nice...

Kram Henriette

Anmeld

8. november 2009

LinLin

Hyner skriver:

Sikke en masse bud, takker mange gange på herskabets vejne 

Der er ikke mange som klinger i begges øre må jeg så sige...

Men nu er følgende kommet på tale:

Elias og Theis, ville dog ønske at jeg kunne skrive Oliver på men den går han sgu ikke med til....

I må endelig komme med flere bud løbende... Det er jo altid godt at ha noget at vælge mellem... Og forresten så er efternavnet Beck.... Prøv lige at sige det højt..... Oliver Beck!!!!!!! Totally nice...

Kram Henriette

Så synes jeg Elias Beck lyder bedst - Theis Beck lyder lidt "hårdt"

Anmeld

15. november 2009

quity

Min søn hedder Malik Oliver. Malik betyder KONGE på arabisk/hebraisk Og bølgepå grønlansk.

Malik Oliver Beck det lyder da sødt.

Anmeld

15. november 2009

Kristina Johansson

Vi skal selv have en mathias. Dette navn har været på plads i 7 år, da det er min bonus søns absolutte yndlingsnavn. Så vi har altid vidst at hvis han skulle være storebor, så skulle det være til en Mathias

Anmeld

22. november 2009

Vial

Jeg har pigenavnet på plads (Merle).

Skal jeg have en dreng (skal lige blive gravid først), så er jeg ret hooked på følgende navn.

Alvin

Eller måske:

Gregers eller Villas

Anmeld

23. november 2009

jlp90

Anton

viktor

Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.