Drengenavne søges!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.862 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Hyner

Ja som overskriften lyder søger vi drengenavne for vildt...

Vi ved dog endnu ikke om det bliver en dreng eller pige, dog har vi pigenavnet på plads i tilfælde af... Men hvorfor er det så svært med de drengenavne....

En betingelse det skal helst passe lidt til min datters navn Emma.

Tak for hjælpen Michael og Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Betina88

Hva' med :

Mads

Mikkel

Lucas

Simon

Phillip

Markus

Frederick

Magnus

Her er der nogle navne I ka' tænke lidt over ..

Anmeld

7. november 2009

Maise

Ja som overskriften lyder søger vi drengenavne for vildt...

Vi ved dog endnu ikke om det bliver en dreng eller pige, dog har vi pigenavnet på plads i tilfælde af... Men hvorfor er det så svært med de drengenavne....

En betingelse det skal helst passe lidt til min datters navn Emma.

Tak for hjælpen Michael og Henriette

Selv skal jeg have en pige, men skulle vi have haft en dreng skulle han have heddet Arthur. Synes det er et fedt navn hvis man er lidt det lidt anderledes.

Anmeld

7. november 2009

jillkolsbjerg

Smiler, herhjemme er det også drengenavne vi har svært ved at blive enige om ( vi ved endnu ikke hva vi får, håber at kunne se det til MD-scanning den 18 nov ) pige navne er ikke noget problem, men kæresten synes at alle de drengenavne jeg nævne lyder somom det er moren der har valgt....hehe han mener hvis det bliver en dreng skal han hedde The Hulk, i ved ham den store grønne mand...griner....er ment som en joke....går jeg udfra ;-) tror selv vi får en pige pr intuation.....så er problemet løst jo...da vi ved det bliver en Silje eller Freya så ;-)

God fornøjelse

kan dog give dig nogle af de navne jeg kan lide;-)

Malthe

Thor

Elias

Noah

Viktor

Knus Jill 18+4

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Frederik
Noah
Oliver
Jeppe
Emil
Anton
Sander
Magnus

Det var lige mine forslag

Hilsen Tina (som er helt vild med navnet Emma!)

Anmeld

7. november 2009

jillkolsbjerg

Må vist hellere sætte tråden her på favoritter.....til når vores tid kommer;-) Nægter at kalde min søn for The Hulk!!!!;-)

knus jill

Anmeld

7. november 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Må vist hellere sætte tråden her på favoritter.....til når vores tid kommer;-) Nægter at kalde min søn for The Hulk!!!!;-)

knus jill

Hahahaha
Vi har et vennerpar med nøjagtig samme problem

The Hulk!

Anmeld

7. november 2009

jillkolsbjerg

Griner;-) ja det er sgu ikke nemt.....mon det er mænd med dårligt selvværd, hehe....deres søn skal være stor og stærk...og GRØN...ej vel, hehehehe, de er da helt væk fra vinduet;-)

knus jill

Anmeld

7. november 2009

TbCp

Griner;-) ja det er sgu ikke nemt.....mon det er mænd med dårligt selvværd, hehe....deres søn skal være stor og stærk...og GRØN...ej vel, hehehehe, de er da helt væk fra vinduet;-)

knus jill

hahaha

altså min mand mente at hvis vi fik en dreng skulle han have et navn, hvor det lød godt, hvis man satte KONG foran 

P.s. vi fik heldigvis en pige

Anmeld

7. november 2009

jillkolsbjerg

Griner.....ja det kunne jeg tænke mig....;-) Så lyder Konge The Hulk altså heller ikke helt rigtigt;-) det MÅ være en ommer;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.