Mine råd til være flere ting:
- Få fat på en psykolog, der kan hjælpe med redskaber/tiltag, du kan gøre.. I stedet for en psykolog, der bare sidder og lytter til følelser og giver dig ret.. Her valgte jeg en mandlig psykolog, og det har bestemt hjulpet!
- Sælg jeres nuværende sommerhus og find et, der er tættere på, så du kan være alene der nogle timer/dage uden det er en hel dagsrejse at tage dertil
- Find ud af, hvad der dræner dig.. Jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at læse mig frem til, hvad der præcis dræner dig
- Du lyder bestemt ikke ekstrovert, eftersom du indikere, at dit arbejde med mange mennesker og weekender med mange aftaler, kan være med til at dræne dig.. Her tænker jeg, at du simpelthen må droppe weekendaftaler det næste stykke tid, og så lade din mand og børn tage af sted uden dig, så du lader op derhjemme selv.. For det lyder lidt til, at du lader mest op i dit eget selskab
Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre, hvor meget du og din mand laver derhjemme? Altså deler I opgaverne meget lige op, eller har du the mental load opgaverne eller alle de fysiske opgaver? Kig på strukturen derhjemme..
Jeg må indrømme, at jeg synes, at det virker overdramatisk og som en lappeløsning at flytte fra hinanden
Anmeld
Citér