Kan den være der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvor skørt det er steget. Det er da ikke til at finde rundt i. Håber lægen kan hjælpe med svar på hvorfor næste uge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Hvor skørt det er steget. Det er da ikke til at finde rundt i. Håber lægen kan hjælpe med svar på hvorfor næste uge. 

Det er lidt en rutsjebane det her. Først glædede jeg mig. Så var jeg knust, me accepterede det var slut. 

Og nu, så ved jeg ikke om jeg tør håbe?? 

Der er lang tid til mandag ��

Anmeld Citér

17. maj

Momtobe3

Profilbillede for Momtobe3
Anonym skriver:

Det er lidt en rutsjebane det her. Først glædede jeg mig. Så var jeg knust, me accepterede det var slut. 

Og nu, så ved jeg ikke om jeg tør håbe?? 

Der er lang tid til mandag ��

Ej det er altså lidt spændende at følge med i

Anmeld Citér

18. maj

123321

Profilbillede for 123321

Det er noget af en rutchebanetur, det kan jeg virkelig godt forstå.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men hvis jeg var dig ville jeg ringe til 1813/lægevagt og hører deres holdning denne stigning. Jeg oplevede noget lignende og der ville de rigtig gerne se mig med det samme til en scanning. Ikke for at skabe bekymring, men hellere være sikker på hvad det er der foregår - eller i hvert fald også lige have en lægefagligvurdering på at scanning kan vente  

Anmeld Citér

19. maj

CKJ

Profilbillede for CKJ

Ej altså, hvordan er det gået?

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ej altså, hvordan er det gået?

Jamen jeg fik en scanning i går.
Som viste ingenting.
Jeg tog for sjovt en "clearblue" digital test. Som nu siger 3+.

Har ellers ikke testet siden i torsdags. 

Jeg er blevet indkaldt til en ny scanning i morgen allerede. Da de gerne vil undersøge mig nærmere om en graviditet uden for livmoderen. 

Jeg er stadig forvirret. Min krop producerer ihvertfald HCG. Men hvor fanden er den baby henne?

Glæden er en fucking rollercoaster. Den ene dag glæder jeg mig, den næste dag slukkes lyset. Så bliver lyset tændt igen, også pustet ud engang til. 

Nå, jeg håber snart der er afklaring. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. maj

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Jamen jeg fik en scanning i går.
Som viste ingenting.
Jeg tog for sjovt en "clearblue" digital test. Som nu siger 3+.

Har ellers ikke testet siden i torsdags. 

Jeg er blevet indkaldt til en ny scanning i morgen allerede. Da de gerne vil undersøge mig nærmere om en graviditet uden for livmoderen. 

Jeg er stadig forvirret. Min krop producerer ihvertfald HCG. Men hvor fanden er den baby henne?

Glæden er en fucking rollercoaster. Den ene dag glæder jeg mig, den næste dag slukkes lyset. Så bliver lyset tændt igen, også pustet ud engang til. 

Nå, jeg håber snart der er afklaring. 

Ej det er da virkelig skørt det hele tror aldrig jeg har læst om et forløb lignende! Spændende med skanning idag så. Er du stoppet med blødning? 
du må endelig opdatere

Anmeld Citér

20. maj

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Ej det er da virkelig skørt det hele tror aldrig jeg har læst om et forløb lignende! Spændende med skanning idag så. Er du stoppet med blødning? 
du må endelig opdatere

Jeg blødt jo egentlig kun d 5/5 og 6/5. Hvor den 5/5 havde jeg kraftige smerter og ubehag og blødningen blev kraftigere. Om morgenen d. 6/5 blødte jeg mørkt og kraftigt men kun om morgenen derefter stoppede smerterne og blødningen. D. 7/5 blødte jeg ikke mere og havde ingen smerter, testede mindre positiv og d. 9/5 var mit hcg jo faldet. Så testede jeg med graviditetstest til torsdag hvor de blev tydeligere og tydeligere og om fredagen fik jeg målt hcg til 1800. 

Jeg ved heller ikke helt hvad der er op og ned. 

Anmeld Citér

20. maj

Anonym trådstarter

Scanning i dag var negativt.

Ingen graviditet at se.

Mit hcg måler i dag 4400

Ny blodprøve på torsdag. 

Anmeld Citér

20. maj

123321

Profilbillede for 123321
Anonym skriver:

Scanning i dag var negativt.

Ingen graviditet at se.

Mit hcg måler i dag 4400

Ny blodprøve på torsdag. 

Hvor bliver du scannet henne? Og hvad siger de? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.