Kan den være der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj

123321

Profilbillede for 123321

Hvordan er det gået dig i dag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Hvordan er det gået dig i dag? 

Testen viste som forventet lavere . 290. Så vi må bare afvente menstruationen mærkeligt at jeg stoppede med at bløde!

Anmeld Citér

9. maj

Anonym

Jeg tror at det er meget normalt. Jeg stoppede også og så kom det et par dage efter igen. Ønsker alt det bedste 

Anmeld Citér

12. maj

Anonym trådstarter

Jeg har forsat testet lidt. Da jeg ville teste graviditeten ud. Hvis det giver mening? Men mine tests forbliver mørke 

Her i dag bløder jeg stadig ikke. Er stadig mega oppustet og har kvalme og ømme bryster. Så det er mega frustrerende at vente på "factory reset" kommer. 

Hvor længe gik der før i blødte ved SP . 

Jeg pletbløde jo lidt tirsdag som tog til om sammen med smerter store smerter i venstre side. Og om aftenen stoppede det lidt. Onsdag morgen tørre jeg meget mørkt blod væk. Det fyldte toilet papiret. Derefter pletblædte jeg resten af onsdagen og ingenting om torsdagen. Og ellers har jeg ikke blødt siden. 

Jeg har aldrig været gravid før og aldrig prøvet det her før. Så kunne godt bruge erfaringerne 

Anmeld Citér

12. maj

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har aborteret 3 gange. Kun 1 gang kunne jeg komme af med det selv. De andre gange fik en en medicinsk abort/kirugisk abort da det ikke ville ud. Det kommer også lidt an på hvor langt du har været henne. 

Giv det en uge eller 2, det kan godt tage noget tid for kroppen! Og hvis der stadig ikke sker noget, og du ikke tror du har blødt det ud, så bed lægen om et tjek. Nogle gange kan rester sidde fast i livmoderen. 

Når det er sagt, så er det helt normalt at din test stadig er positiv og det kan den være længe. Det tager lang tid for alt hcg at komme ud af kroppen. Også selvom aborten er gået fint og alt er ude. Så du kan ikke kun bruge testen til at vurdere om der er nulstillet. 

Held og Lykke med det. Aborter er frustrerende 

Anmeld Citér

12. maj

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Jeg har aborteret 3 gange. Kun 1 gang kunne jeg komme af med det selv. De andre gange fik en en medicinsk abort/kirugisk abort da det ikke ville ud. Det kommer også lidt an på hvor langt du har været henne. 

Giv det en uge eller 2, det kan godt tage noget tid for kroppen! Og hvis der stadig ikke sker noget, og du ikke tror du har blødt det ud, så bed lægen om et tjek. Nogle gange kan rester sidde fast i livmoderen. 

Når det er sagt, så er det helt normalt at din test stadig er positiv og det kan den være længe. Det tager lang tid for alt hcg at komme ud af kroppen. Også selvom aborten er gået fint og alt er ude. Så du kan ikke kun bruge testen til at vurdere om der er nulstillet. 

Held og Lykke med det. Aborter er frustrerende 

Tak for at dele dine erfaringer. Tror jeg stopper testningen nu så. Har en tid fredag til et tjek up. Og ny måling 

Anmeld Citér

16. maj

Anonym trådstarter

Jeg fatter hat. Mit hcg er nu steget igen. 1800

Anmeld Citér

16. maj

Gorden

Profilbillede for Gorden

Kan det have været tvillinger? Og du måske mistede den ene?

Anmeld Citér

16. maj

Anonym

Hvad siger lægen?

Anmeld Citér

16. maj

Anonym trådstarter

Skal først tale med lægen mandag. Smugkikkede på svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.