Kan den være der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

En lille smule lyserødt blod og gammelt brun blod. 

Jamen så er du jo gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Der er jo nogen der bløder helt normalt på menstruationstidspunkterne. Når testene bliver mere tydelige, er det et tegn på at hcg stiger, så jeg ville bestemt ikke miste håbet endnu. Du kan enten prøve at ringe til lægen og høre om de vil tage et par blodprøver på dig, eller du kan vente en uges tid og købe en tidlig scanning. Så kan du få svar på, om man overhovedet kan se noget i livmoderen, hvor langt du evt er henne, og måske se et foster, hvis du er lidt længere henne

Anmeld Citér

6. maj

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Der er jo nogen der bløder helt normalt på menstruationstidspunkterne. Når testene bliver mere tydelige, er det et tegn på at hcg stiger, så jeg ville bestemt ikke miste håbet endnu. Du kan enten prøve at ringe til lægen og høre om de vil tage et par blodprøver på dig, eller du kan vente en uges tid og købe en tidlig scanning. Så kan du få svar på, om man overhovedet kan se noget i livmoderen, hvor langt du evt er henne, og måske se et foster, hvis du er lidt længere henne

Jeg fik rykket min læge tid fra mandag til i dag . Og efter hvad den viser, bestiller jeg nok en tidlig scanning selv 

Anmeld Citér

6. maj

Anonym trådstarter

Jeg fik rykket min læge tid fra mandag til i dag . Og efter hvad den viser, bestiller jeg nok en tidlig scanning selv 

Bare sløjf det overstående.

Menstruationssmerterne er taget til, kvalmen er forsvundet og bløder noget kraftigere mere og mere i takt med at smerterne tager til. Særligt i venstre side.

Mit hcg sagde 400.

Så gravid var jeg. Nu forventer jeg det snart er overstået. 

Anmeld Citér

6. maj

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Bare sløjf det overstående.

Menstruationssmerterne er taget til, kvalmen er forsvundet og bløder noget kraftigere mere og mere i takt med at smerterne tager til. Særligt i venstre side.

Mit hcg sagde 400.

Så gravid var jeg. Nu forventer jeg det snart er overstået. 

Ej hvor øv. Det er desværre ulempen ved at kunne teste tidligt  

Anmeld Citér

7. maj

Anonym trådstarter

Jeg fatter hat . vi regner turen som afsluttet.

Jeg tog hjem tirsdag fra job, med meget kraftige smerter og en blødning som tog til. 

Smerterne sad i venstre side og kunne næsten ikke gå. Efter nogle timer i sengen Aftog de fleste smerter pånær dem som strålede om i numsen. Da jeg tissede og pøllede senere på aftenen føltes det som knivstikkeri. Blødningen aftog og inden sengetid var det tilbage til pletblødning.

I morges da jeg stod op, var der mørkt blod, som fyldte hele papiret. (Regner med det var aborten?) 

Derefter var jeg tilbage til pletblødning og brun blod. Sidst på dagen var det Brunt med hinde rester og inden sengetid var al blødning stoppet. Efter blødningen stoppede kom min kvalme tilbage. 

Jeg snakkede med min læge i morges og hun ville ikke se mig. Det lød jo rigtig nok som en spontan abort og der var intet i vejen for at begynde at forsøge igen når jeg var stoppet med at bløde. Tilbyder man ikke scanning eller test? 

Nå men jeg må vel selv teste mig ud af om mit hcg falder

Anmeld Citér

8. maj

123321

Profilbillede for 123321

Øv lyder som et træls forløb . Jeg vil hvis jeg var dig lige tage et par graviditetstests over de kommende dage og se om de bliver mindre og mindre positive qua lægen ikke vil se dig. Hvis de bliver det er det jo nok en spontan abort. 

mange tanker til dig 

Anmeld Citér

8. maj

Anonym

Hvad med graviditet uden for livmoderen? Du har mange smerter. Jeg ville altså insistere på et lægebesøg evt hos nogen der kan scanne

Anmeld Citér

8. maj

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad med graviditet uden for livmoderen? Du har mange smerter. Jeg ville altså insistere på et lægebesøg evt hos nogen der kan scanne

Havde jo kun mange smerter den ene dag. Så gik det væk.

Jeg prøver at ringe til lægen igen. 

Må insistere på scanningen eller blodprøve 

Anmeld Citér

9. maj

Anonym trådstarter

Jeg har fået tid til blodprøve i dag. 

Har slet ikke blødt i over et døgn. 

Har stadig mild kvalme, ingenting som før. Stadig lidt trykken i underlivet, ligesom hvis en menstruation lige er på trapperne. Men har ikke ondt. 

Mine test har været en smule mindre tydelige.

Jeg har egentlig accepteret at jeg ikke er gravid 

Så glæder mig bare til at blive bekræftet. 

Den første lyserøde er den første test jeg tog. 

Derefter er de blevet svagere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.