Jeg er helt i chok - jeg har haft tre spontane aborter.
Er i uge 4+5 nu og ringede til lægen imorges for at høre om jeg kunne få taget en blodprøve bare for tryghed og for at se om hcg er inden for "normalen" - det kunne jeg godt.
Jeg kommer så derned og kommer ind til en læge, som mener det er helt absurd og at jeg bare skal tag en urinprøve. Jeg forklare ham så min situation, men han nægter at tag den og læser så op hvad en anden læge har skrevet ifh sidst jeg var gravid, der ville gynækologen gerne ha' jeg fik taget blodprøver for at se om det udviklede sig som det skal.
Lægen havde bl.a. skrevet at jeg var patetisk og insisterede på at få taget blodprøve(det var jeg fordi, en blodprøve ikke kan stå alene og man skal ha' to for at kunne se om det stiger eller falder)
Jeg er fuldstændig i chok - og føler mig simpelthen så "verbalt overfaldet" han fik det virkelig til at lyde som om at jeg fuldstændig hysterisk.
Hvad jeg har kunne læse og udefra min gyns holdninger til blodprøverne, så virker det fuldstændig absurd det her.
Jeg blev sendt hjem uden en blodprøve og det er hvad det er, men kan lægen virkelig tillade sig det? Og at der er skrevet sådan om mig, gør mig faktisk endnu mere vred. Var så tæt på at bryde sammen dernede
Anmeld
Citér