Vi har lige været i Egypten her i januar på et 5-stjernet all-inclusive.
Vores mål var kun ferie, sol, badning og afslapning, så vi var så at sige nærmest ikke uden for hotellet.
Om det er skørt at tage på ferie uden at opleve landet, ved jeg ikke. Vi havde 4 børn med, så orkede ærlig talt ikke at skulle holde styr på hele banden, hvis vi skulle på udflugter.
Jeg har intet dårligt at sige. Ingen af os blev syge af maden eller noget som helst. Vi nød ferien helt vildt og fik det vi var taget afsted for, sol og afslapning.
Men jeg vil klart anbefale 5-stjernet hoteller. Vores venner var på et 4-stjernet og de var på ingen måder tilfredse og syntes også maden havde været elendigt.
Vi holdt os fra friske grøntsager(salater m.m.), men om det var nødvendigt ved jeg ikke. Frisk frugt tog jeg med på værelset og skyllede med flaskevand - vi spiste både jordbær, vindruer og æbler.
Jeg havde også fordomme om landet og har det nok lidt stadig. Var på ingen måder vild med ideén om Egypten, men det var også det vi havde råd til.
Der blev gjort virkelig meget ud af rengøring på hele hotellet - alt blev virkelig passet og plejet og der var meget fin roomservice. Personalet var også enormt søde og venlige. Så jeg har ikke noget at brokke mig over... Hvis der skulle være lidt, syntes jeg maden var lidt kedelig - meget det samme hver dag. Men sådan er det nok sådan nogle steder. Vi er nogle kæmpe madører og elsker mad, men så skulle vi nok ikke have valgt all-inclusive, hvis vi ville have mere varieret.
Anmeld
Citér