Test tråd Februar/Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
1973 skriver:

Jeg byder lige forsigtigt ind. 
Forventet mens om 7 dage. Min cyklus er 31 dage som regel. Jeg har testet (test monster hehehe) og den var negativ. Men jeg er også kun 3+0 hvis jeg er gravid. Krydser fingre for mig og jer andre ♥️ vi har en på 2 i forvejen

Spændende! Håber der dukker 2 streger op de kommende dage så

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar

Dukkeansigt

Profilbillede for Dukkeansigt

Hej piger, 

jeg havde en positiv ægløsningstest d. 9/2, men først nu her har jeg ‘æggehvide agtigt’ udflåd… er det mig der har misforstået noget���� jeg har forstået det sådan at det er mellem 12-48 efter positiv ægløsningstest at jeg har ægløsning, men jeg har også fået at vide at ens udflåd vil ligne æggehvide når man har ægløsning…

men så passer det ikke sammen ����‍♀️ 

nogen der har prøvet noget lign.? ��

og hvornår vil I mene at jeg så kan teste for graviditet? 

Efter at have forsøgt i 1 år med to tab i bagagen, har jeg begivet mig ud i at prøve med ægløsningstest… 

Anmeld Citér

12. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Dukkeansigt skriver:

Hej piger, 

jeg havde en positiv ægløsningstest d. 9/2, men først nu her har jeg ‘æggehvide agtigt’ udflåd… er det mig der har misforstået noget���� jeg har forstået det sådan at det er mellem 12-48 efter positiv ægløsningstest at jeg har ægløsning, men jeg har også fået at vide at ens udflåd vil ligne æggehvide når man har ægløsning…

Efter at have forsøgt i 1 år med to tab i bagagen, har jeg begivet mig ud i at prøve med ægløsningstest… 

Halløj 

ikke fordi jeg er ekspert men jeg mens at få af vide at en læge at når ægløsning er positiv så skal det gøres på dagen og ikke dagen efter det er for sent .  

Men for mig for jeg også lidt ekstra hvid udflåd par dage efter samleje grundet mandens sæd, skeden renser sig selv og smider resten ud som den ikke skal bruge..

jeg gør ægløsnings amok fra i morgen og 6 dage frem

Anmeld Citér

12. februar

Sommersol2021

Hej piger, 

Hmm mit udflåd passer som regel sammen med testen og bliver elastisk 3-5 dage før jeg får en positiv ægløsningstest. Men det kræver lidt øvelse at tyde det. Ooog man skal lige have en finger op, jeg kan i hvert fald ikke kun vurdere ud fra det der kommer på papiret (lækker snak ja). 

Men hvis I går ud fra din positive ægløsningstest og er aktive noget tid frem hver anden dag, så mon ikke I så rammer den?

Anmeld Citér

12. februar

Dukkeansigt

Sommersol2021 skriver:

Hmm mit udflåd passer som regel sammen med testen og bliver elastisk 3-5 dage før jeg får en positiv ægløsningstest. Men det kræver lidt øvelse at tyde det. Ooog man skal lige have en finger op, jeg kan i hvert fald ikke kun vurdere ud fra det der kommer på papiret (lækker snak ja). 

Men hvis I går ud fra din positive ægløsningstest og er aktive noget tid frem hver anden dag, så mon ikke I så rammer den?

Ja, jeg har blot kigget efter det udflåd der skulle være tegn på ægløsning og kunne simpelthen ikke få det til at passe.

tænker du ikke det er for sent for mig nu, hvis jeg havde en positiv test d. 9/2? 
jeg har været syg de sidste 2-3 dage, så der har lysten fra min bedre halvdel været ikke eksisterende, hvilket jeg jo egentlig godt kan forstå

vi prøver ca. med hver anden dag tak for svar

Anmeld Citér

13. februar

Sommersol2021

Dukkeansigt skriver:

Ja, jeg har blot kigget efter det udflåd der skulle være tegn på ægløsning og kunne simpelthen ikke få det til at passe.

tænker du ikke det er for sent for mig nu, hvis jeg havde en positiv test d. 9/2? 
jeg har været syg de sidste 2-3 dage, så der har lysten fra min bedre halvdel været ikke eksisterende, hvilket jeg jo egentlig godt kan forstå

vi prøver ca. med hver anden dag tak for svar

Jo, jeg vil også tro det fertile vindue er lukket for denne omgang med positiv test d. 9. Det er da også typisk med sygdom, fair nok det ikke lige var det der satte fut i lagnerne haha

Anmeld Citér

13. februar

Dukkeansigt

Sommersol2021 skriver:

Jo, jeg vil også tro det fertile vindue er lukket for denne omgang med positiv test d. 9. Det er da også typisk med sygdom, fair nok det ikke lige var det der satte fut i lagnerne haha

Hahah, jeg må se om det lykkedes alligevel ;-) 

jeg stod jo og var lidt frustreret med en positiv æl test og snot/hoste, så forstår slet ikke at han ikke var klar  

tænker jeg tager første test d. 20/21, så må vi se

Er du med på test i denne måned? 

Anmeld Citér

13. februar

Sommersol2021

Dukkeansigt skriver:

Hahah, jeg må se om det lykkedes alligevel ;-) 

jeg stod jo og var lidt frustreret med en positiv æl test og snot/hoste, så forstår slet ikke at han ikke var klar  

tænker jeg tager første test d. 20/21, så må vi se

Er du med på test i denne måned? 

Ja det ikke altid den timing er lige perfekt

Ja jeg er med, men jeg har allerede testet. Havde positiv graviditetstest for en lille uge siden, så nu venter vi på at se, om spiren holder ved

Anmeld Citér

13. februar

Dukkeansigt

Sommersol2021 skriver:

Ja det ikke altid den timing er lige perfekt

Ja jeg er med, men jeg har allerede testet. Havde positiv graviditetstest for en lille uge siden, så nu venter vi på at se, om spiren holder ved

Ej hvor godt Tillykke!

skal du til noget tidlig scanning eller venter du til nakkefold? 

Anmeld Citér

13. februar

Sommersol2021

Ej hvor godt Tillykke!

skal du til noget tidlig scanning eller venter du til nakkefold? 

Tak, så langt så godt Vi skal helt sikkert til en tidlig scanning. Nok også 2 inden nakkefold. Jeg har mistet 3 gange før, så jeg vil gerne vide om der er liv. Men venter til 7+. Jeg gider ikke der skal være noget tvivl om det bare er for tidligt, hvis nu der ikke er hjerteblink. Men det er der, det SKAL der simpelthen være denne gang! 

Har I børn i forvejen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.