Test tråd Februar/Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar

RG

Profilbillede for RG
Momtobe3 skriver:

Min mens kom den 2 feb, så jeg håber der er gevinst i næste cyklus

For næste gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

ENDELIG. En positiv test her 3+5. Vi har prøvet i 1,5 år hvor jeg kun har været gravid 1 gang. Vi skulle ellers starte behandling i april. Damn jeg håber det ikke bliver endnu en abort!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

ENDELIG. En positiv test her 3+5. Vi har prøvet i 1,5 år hvor jeg kun har været gravid 1 gang. Vi skulle ellers starte behandling i april. Damn jeg håber det ikke bliver endnu en abort!! 

Kæmpe stor tillykke jeg krydser alt hvad jeg har for at baby vokser sig stor og stærk

status her at vi stadig er i gang med ægløsnings test og den 18.02 skal snak med en fertilitetslæge så jeg er spændt

for kæft det er hårdt ! 

kom nu ægløsning!

Anmeld Citér

7. februar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Kæmpe stor tillykke jeg krydser alt hvad jeg har for at baby vokser sig stor og stærk

status her at vi stadig er i gang med ægløsnings test og den 18.02 skal snak med en fertilitetslæge så jeg er spændt

for kæft det er hårdt ! 

kom nu ægløsning!

Tak, vi krydser alt vi har for det går godt

Hepper også på dig. Kom så æl! Og spændende du skal snakke med lægen

Anmeld Citér

10. februar

Sommersol2021

Pyyyha. Nåede lige at gå lidt i panik her til morgen. Jeg har ventet 48 timer med at teste igen, for ville gerne se udvikling så jeg ved det ikke bare er en forbigående graviditet. Men den test jeg tog her til morgen var svagere end for 2 dage siden Skyndte mig at tage to nye og de var meeeget tydeligere. Puh, en riminder om at de der tests kan drille. Billederne er med en times mellemrum (de to forskellige tests)

Anmeld Citér

10. februar

Mcr

Profilbillede for Mcr
Sommersol2021 skriver:

Pyyyha. Nåede lige at gå lidt i panik her til morgen. Jeg har ventet 48 timer med at teste igen, for ville gerne se udvikling så jeg ved det ikke bare er en forbigående graviditet. Men den test jeg tog her til morgen var svagere end for 2 dage siden Skyndte mig at tage to nye og de var meeeget tydeligere. Puh, en riminder om at de der tests kan drille. Billederne er med en times mellemrum (de to forskellige tests)

Ej hvor ser de fine ud !

Krydser alt hvad jeg kan Har du været ved lægen ?

Ja det var ikke meningen at vi skulle forbi lægen allerede nu, men da vi var på gynækologisk, så sagde hun at vi ligeså godt snakke med deres fertilitetslæge.

Min efterfødsels komplikationer gøre det ikke nemt for os, så jeg synes det er rat man efter 10 måneder plus for hjælp......

eller i det mindste lagt en plan....

Anmeld Citér

10. februar

Sommersol2021

Mcr skriver:

Ej hvor ser de fine ud !

Krydser alt hvad jeg kan Har du været ved lægen ?

Ja det var ikke meningen at vi skulle forbi lægen allerede nu, men da vi var på gynækologisk, så sagde hun at vi ligeså godt snakke med deres fertilitetslæge.

Min efterfødsels komplikationer gøre det ikke nemt for os, så jeg synes det er rat man efter 10 måneder plus for hjælp......

eller i det mindste lagt en plan....

TakTester heller ikke mere nu hvor den er blevet helt rød. Jeg skal til lægen i morgen. Så vil jeg høre, om de kan henvise til et tryghedsforløb, så vi får en tidlig scanning. Er kun 4+2 så der er stadig et stykke tid til det er relevant. Men jeg ønsker ikke HCG måling, så går jeg bare og bliver nervøs. 

Ja det skal I da helt sikkert! Især når du har komplikationer. Jeg synes også det betyder noget, at der sker bare et eller andet. At der er en læge med inde over og vurdere ens situation. 

Anmeld Citér

11. februar

RG

Profilbillede for RG
Sommersol2021 skriver:

Stort tillykke den er godt nok fin den test

Anmeld Citér

11. februar

Sommersol2021

RG skriver:

Stort tillykke den er godt nok fin den test

Tak Krydser fingre for alt går godt herfra. Og at du også står med 2 steger næste cyklus! 

Anmeld Citér

11. februar

1973

Profilbillede for 1973

Jeg byder lige forsigtigt ind. 
Forventet mens om 7 dage. Min cyklus er 31 dage som regel. Jeg har testet (test monster hehehe) og den var negativ. Men jeg er også kun 3+0 hvis jeg er gravid. Krydser fingre for mig og jer andre ♥️ vi har en på 2 i forvejen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.