Hvor fortrolig må man være med ven af modsatte køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Unicorn1 skriver:

Og det er nemlig derfor, at jeg ikke mener, at man kan være så tæt knyttet til en af det køn, som man er tiltrukket af.. Jeg har alt for ofte oplevet, at der opstår følelser eller seksuelle spændinger imellem folk..  Enten fra den ene eller anden part, eller begge parter 

Men det kan man jo beviseligt godt. At det går galt for nogen kan da aldrig betyde, at det er umuligt for majoriteten. Ifølge din logik skulle biseksuelle så slet ikke have nære og fortrolige relationer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar

Ekko

Profilbillede for Ekko
Mor og meget mere skriver:

Men det kan man jo beviseligt godt. At det går galt for nogen kan da aldrig betyde, at det er umuligt for majoriteten. Ifølge din logik skulle biseksuelle så slet ikke have nære og fortrolige relationer. 

Off topic: Min tidligere veninde havde en biseksuel kæreste. Hun var sygeligt jaloux på alle han kendte ud fra den logik, at han jo ville kunne få noget seksuelt op at køre med alle. Det endte sjovt nok med, at han gjorde forholdet forbi, fordi det i længden blev uudholdeligt for ham. Ja jeg var hendes veninde, men tænkte ofte "Stakkels mand" når han igen og igen skulle forklare, at han ikke havde eller ville være sammen med den eller den. 

Anmeld Citér

4. januar

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det ville jeg ikke have at min mand gjorde. Det virker for mærkeligt. Har vi nogle uenigheder om hinanden, så deler vi dem. Har vi brug for luft, så bruger jeg mine veninder og han bruger sine kammerater, hvis han har behov for det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.