Sårbart og ikke noget jeg kan dele andre steder, da de fleste veninder er en del af mandens og min vennegruppe.
Min mand og jeg havde en mindre krise for 2 år siden, da han skrev sammen med en kvindelig kollega, der var lidt flirt i beskederne, men der skete ikke noget mellem dem. Jeg opdagede det tilfældigt, men vi fik snakket om det og kom videre.
Nu har jeg lagt mærke til, at de igen skriver sammen og han fortæller, at de er blevet gode venner og sparringspartner. Han skriver til hende når han synes noget er svært, når han synes ægteskab/familieliv er svært osv.
Jeg er så såret, for synes det gør så ondt, at han er fortrolig med en anden kvinde. Han synes, at de bare er gode venner og det er rart med kvindeligt input.
Sådan et indlæg her, er naturligvis mega subjektivt, men føler virkelig, at han burde føle, at han kan dele med mig, ikke en anden kvinde. Og selvfølgelig har alle brug for sparring, men ville ønske han brugte en af de mange venner han har haft igennem mange år.
Lang historie, det beklager jeg. Er jeg helt galt på den og gammeldags? Skal jeg bare acceptere deres venskab og fortrolighed og stole på, at det ikke har noget at gøre med mig?
Anmeld
Citér