Han tillader ikke løb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2024

BareOsTo

Han har manipuleret med dig godt og grundigt til sådan en grad at du lader dig kontrollerer af et andet menneske og stiller spørgsmålstegn ved din egen trivsel. 
mit bedste råd til dig følger de andre. 
LØB OG SE DIG ALDRIG TILBAGE

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2024

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Pakker dine ting og flytter. Dette har ingenting med omsorg at gøre, men er udelukkende sygelig kontrol og manupulation med et andet menneske!

Fuldstændig enig - KOM VÆK for pokker!!!

Jeg håber ikke, I har børn, som lever i dette vanvid

Anmeld Citér

12. december 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Han har manipuleret dig fuldstændig. HAN VIL DIG IKKE DIT BEDSTE! Han bruger magt, kontrol og straf som en manipulations taktik. 

Du skal væk derfra og det skulle gerne være i går! 

Anmeld Citér

13. december 2024

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Kære trådstarter

Jeg synes du skal ringe eller chatte med mødrehjælpen og få rådgivning fra dem, om hvad du kan gøre. Fortæl dem det samme, som du har skrevet om her, så kan de hjælpe dig.

De har både chat og telefon

https://moedrehjaelpen.dk/holdepunkt/forside/

Der er flere som skriver "løb!" og jeg er enig i, at det ikke lyder som en sund og god relation du er i, men det kan være uoverskueligt, at finde ud af, hvordan det skal gøres.

Ring eller skriv til mødrehjælpen. Du kan også gå til egen læge og snakke med ham eller hende.

Og godt gået, at du er begyndt at løbe og er glad for det. Det lyder bare virkelig dejligt og som en rigtig god rutine og vane du har fået! Og godt gået at du kan holde ved i det også selvom det er vinter! Godt gået!!

Anmeld Citér

13. december 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko

Som de andre skriver, man laver ikke sådan nogle aftaler om andre voksne menneskers påklædning eller motionsvaner og man diagnosticerer dem heller ikke (medmindre man er læge og selv der diagnosticerer man ikke mennesker fra sit privatliv: kone, naboer, venner mm)

Anmeld Citér

15. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Hvordan går det mon, TS? Jeg håber at du har fået opsøgt noget hjælpe og vejledning. 

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym

StortOgSmåt skriver:

Hvordan går det mon, TS? Jeg håber at du har fået opsøgt noget hjælpe og vejledning. 

Eller også var det en troll. 

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Tja…jeg ved snart ikke…syntes det hele er svært….det hele ville være så meget nemmere hvis jeg havde nogle jeg kunne betro mig til udover jer, men i fysisk form, så der var en anden udefra der kunne tale med ham. 
Han holder stadig fast på, at han gør det hele af omsorg til mig og har betroet sig til sin mor om hans bekymring over for mig. Når han gør det bliver jeg virkelig i tvivl om jeg er forkert på den… 

Anmeld Citér

15. december 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Eller også var det en troll. 

Jeg er ikke en troll….

Anmeld Citér

15. december 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Tja…jeg ved snart ikke…syntes det hele er svært….det hele ville være så meget nemmere hvis jeg havde nogle jeg kunne betro mig til udover jer, men i fysisk form, så der var en anden udefra der kunne tale med ham. 
Han holder stadig fast på, at han gør det hele af omsorg til mig og har betroet sig til sin mor om hans bekymring over for mig. Når han gør det bliver jeg virkelig i tvivl om jeg er forkert på den… 

Du kommer ikke ud af et undertrykkende og psykisk voldeligt forhold ved at andre udefra kommer og siger fra. Du gør det ved selv at indse, at du er mere værd end at blive manipuleret. Jeg kan ud fra dine beskeder og hans adfærd få en klar fornemmelse af at du har oprettet andre tråde herinde, som også beskriver hans sygelige adfærd (og hans bizarre vane med at inddrage sin mor - det er virkelig også dysfunktionelt og langt fra normalt). Du skal have hjælp; det du udsættes for er ret skadeligt - og der kommer ikke nogen og reder dig. Du skal rede dig selv, fordi du fortjener bedre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.