Sjov tråd Rosa!
Jeg er i dag 18+0 og har haft en MEGET svingende graviditet.
Jeg startede med lykke med stort L!!!!
Vidste det jo godt i forvejen, da jeg jo 12 timer efter sex, havde en stemme indeni, der fortalte at den var der.
Jeg tog på Skanderborg festival i min tidlige graviditet, og var lykkelig over at jeg overhovedet ikke var træt, havde kvalme, ømme bryster eller nogen af de andre ting. Så sagde stolt til kæresten, at det her blev så dejlig en graviditet!!
Det skulle jeg jo så aldrig have sagt!! For da vi kom hjem fra Skanderborg sad jeg på toilet i en uge. Hver gang jeg spiste noget, så kom det ud igen
kunne mærke at det ikke var på grund af festivallen, så læste mig jo frem til, at sådan kan kroppen sagtens gøre klar til baby.
Da jeg så næsten var færdig med at sidde på toilettet, begyndte det at komme fra den anden ende.. Og så havde jeg fornøjelsen af VOLDSOM kvalme og opkast i 7-8 stive uger!!!!!!!!!!! 
ajjj jeg følte mig sølle og samtidig meget gravid.. En underlig kombi. Jeg har flere gange grædt mens jeg har siddet med hovedet i kummen, af ren udmattelse! Men hold fast min kæreste har været GULD værd, HELE vejen igennem 

da jeg så nåede uge 14 ca, så begyndte der at være længere mellem toilet turene og så holdt det pludselig op! Bare lige sådan... (Jeg kan dog stadig blive tricket af lugte, og når jeg børster tænder så lyder det som om jeg kaster op og alle de indledende øvelser og reflekser er der! Men det bliver derinde)
Her de sidste 4 uger, har jeg så haft det fantastisk!!!!!!!!!!!!! 
ingen kvalme, træthed, ugidelighed og så videre + maven er synlig, så nu er jeg "rigtig" gravid
i hvert tilfælde rigtig ØNSKE gravid.
Jeg har dog lige de sidste 3 dage haft rigtig ondt i ryggen og er lidt bekymret. Jeg er opereret 3 gange for 5 stk diskusprolapser, så bliver holdt godt og grundigt øje med. Som sagt har de sidste 3 dage været slemme, men jeg håber at det bliver bedre igen og det "bare" lige er en af de faser, hvor det hele giver sig og det dermed ikke er varrigt!!!! Ellers jeg der langt igen!!!
Men det er sådan jeg har det og har haft det