Hvordan HAR I det egentlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

brumbasse

Når det nu lige præcis er i dag jeg bliver "spurgt", så er svaret "af h til" uden at det skal være det totale ynk men sådan er det pt

Havde et alt for hidsigt program i går som gjorde jeg fik hidsige plukveer og ondt nederst i maven. Sad nærmest og tudede det sidste kvarter hjem i bilen. Spiste aftensmad hos naboen, hvor jeg da vi kom derover satte mig på gulvet. Ku næsten ikke komme op igen, det var ikke særligt sjovt. Da vi så havde spist, måtte jeg lægge mig på gulvet for at blive "rettet ud", gjorde igen ondt når jeg sad ned. Igen problemer med at komme op, min lænd og mine hofter ville ikke rigtigt samarbejde. Nå men det hjalp at vralte hjem på sofaen og ligge med varmedunk på og så siden hen komme i min egen seng efter en nat i fremmed, blød seng. I dag er det bedre men stadig ikke godt nok, oveni er der så snot for alle pengene, så det er jo helt fantastisk...

Jeg glæder mig naturligvis til famileforøgelsen om 4 mdrs tid men synes alt i alt godt nok ikke det er nogen fest at være gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
brumbasse skriver:

Når det nu lige præcis er i dag jeg bliver "spurgt", så er svaret "af h til" uden at det skal være det totale ynk men sådan er det pt

Havde et alt for hidsigt program i går som gjorde jeg fik hidsige plukveer og ondt nederst i maven. Sad nærmest og tudede det sidste kvarter hjem i bilen. Spiste aftensmad hos naboen, hvor jeg da vi kom derover satte mig på gulvet. Ku næsten ikke komme op igen, det var ikke særligt sjovt. Da vi så havde spist, måtte jeg lægge mig på gulvet for at blive "rettet ud", gjorde igen ondt når jeg sad ned. Igen problemer med at komme op, min lænd og mine hofter ville ikke rigtigt samarbejde. Nå men det hjalp at vralte hjem på sofaen og ligge med varmedunk på og så siden hen komme i min egen seng efter en nat i fremmed, blød seng. I dag er det bedre men stadig ikke godt nok, oveni er der så snot for alle pengene, så det er jo helt fantastisk...

Jeg glæder mig naturligvis til famileforøgelsen om 4 mdrs tid men synes alt i alt godt nok ikke det er nogen fest at være gravid..

Jeg er helt enig - de der plukveer... Man ved jo ikke om man skal lägge noget i dem eller om de virkelig er harmlöse, jeg synes der er mange forskellige tolkninger... Man må gerne have nogle, men ikke for mange (hvad det så end er??) og ikke regelmässige (hvornår det så er) eller for mange i träk (for mange - hvor mange  er for mange?!!!)....

Jeg har jo gået en hel del rundt hernede i Paris og stået i köer og mast rundt i shoppinghelvedet - om aftenen har jeg haft mellem 5 og 25 plukveer, hvilket jeg ikke plejer - er det så for mange? Der er jo nogen som siger man må have 100 om dagen... Arrrgh!!!

Anmeld

4. januar 2010

brumbasse

Tja.. spørg 10 forskellige og du får 10 forskellige svar..;-)

Min gravide kollega fik at vide på fødegangen at hun max måtte have 6 i timen der gjorde ondt, hun havde 4 i løbet af en halv time hvor de målte og blød livmoderhals så hun blev sygemeldt og "truet" med indlæggelse for at hun ikke skulle føde for tidligt

Anmeld

7. januar 2010

Liljesilas

Hejsa - og tillykke med alle jeres graviditeter. Dejligt at høre alle jeres historier.

Jeg har ligesom mange af jer andre været utrolig nervøs, træt mm. Jeg er endelig over trætheden og glæder mig så meget til scanningen i uge 20:-)

Jeg synes bare mine humørsvingninger hænger lidt ved, havde håbet de var gået lidt væk, efter de første 3 måneder. Meen jeg er bare blevet mere pyldret, og græder over de mærkligste ting! Idag græd jeg over at jeg var blevet tykker. Min kæreste havde sagt, at man var begyndt at kunne se det lidt på lårene, og det har jeg bare tænkt over i flere dage nu... Hehe jeg kan jo godt se det er dumt at græde over bag efter, og så griner vi lidt af det.

Ellers så er jeg også kommet over det med at være nervøs. Jamen jeg glæder mig som et lille barn, til at få min baby nu, selv om der er laaang tid til

Men tror også det er godt, at have tiden, til at forberede sig psykisk til at blive mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.