Anonym skriver:
Hej!
Jeg har sat mig for, at mit mål for 2024 må være at komme til tandlæge, da jeg ikke har været afsted siden 2015. Er så flov over det 
Men jeg har knækket/tabt en del overmundstænder i kindbenene og jeg har efterhånden svært ved at spise
Og jeg er altså kun 37 år.
Så nu skal det laves. Men jeg ved også godt, at det bliver en dyr fornøjelse, så jeg kan slet ikke se mig ud af hvordan jeg skal kunne betale for det?! Jeg er medlem af sygesikring Danmark, så får lidt derfra jo. Men jo slet slet ikke nok.
Så hvad gør jeg? Jeg vil bruge Godt Smil. Skal jeg tage et lån?
Hej med dig 
Jeg er tandklinikassistent, jeg vil anbefale at gå ned og få lavet et overslag og overblik, sig i telefonen at pengene ikke er særlig store, om man kan dele regningen op, det gør vi hos os foreksempel.
Vi samarbejder med sundhed plus og der kan man blive Kredit godkendt og afdrage til dem, det er værd at undersøge
Der er mange patienter der benytter sig af denne slags ting, fordi Holy moly det er dyrt, det siger jeg selv!
Du er velkommen til at skrive privat så kan jeg måske hjælpe dig mere på vej
Eller også kan du gøre som andre skriver
Tage en tand af gangen og vide prisen fra gang til gang, det gør vi også af og til 
Pøj pøj (husk vi har set og hørt det hele) så intet pinligt eller underligt eller noget, det bedste du kan gøre er at forklare din situation bedst muligt så personalet kan i samarbejde med dig finde en god og fornuftig plan sammen