Hmm tænker jeg ved, hvorfor jeg har fået det her crush.. Min chef er en yderst omsorgsfuld mand, der bekymrer sig om sine ansatte og som hører, hvad de siger.. Og når han kigger på én (eller i hvert fald mig), så borer hans øjne sig ind i ens sjæl næsten, og jeg personligt føler, at han virkelig SER mig og er opmærksom på mig..
Min kæreste var også sådan i starten, men efter flere års op og nedture, hvor jeg har haft depression, belastningsreaktion og generelt bare er mere følsom, så har han ikke det store overskud til at være så opmærksom på mig mere..
Jeg har før snakket med ham om det, og sagt at computeren fx trækker lidt for meget for ham, og jeg godt kunne tænke mig, at han havde lidt mere fokus på mig/intimiteten mellem os..
Men igen trækker computeren.. Min kæreste ved godt, at jeg har det her crush (var ham, der faktisk sagde det, hvor jeg ellers troede, at det kun var fysisk), og ærligt så virker han faktisk en smule ligeglad.. Han har ikke virket bekymret eller jaloux, som han ellers ofte er..
Derudover så kom jeg hjem fra træning i går aftes, og han ikke så meget som kigger på mig eller siger hej.. Jeg havde ellers ret lyst til ham, men mistede al interesse der, og havde faktisk mest lyst til at gå ind og klare det selv til en fantasi med min chef..
I dag i bilen sidder jeg og snakker om mit lægebesøg, og han er helt væk i sin telefon.. Ja han hørte, hvad jeg sagde, men reagerede ikke på noget, og så blev jeg irriteret og sagde "ligemeget så", og igen var der ingen reaktion..
Det er nogle små episoder, og ja pludselig ændrer han det så og gør noget sødt for mig.. Som fx at skrive nu, at hvis jeg handler, så skal han nok i aften bage en masse muffins til datterens fødselsdag på fredag, efter de muffins jeg tidligere I dag har lavet, er gået helt i ged og er helt hårde..
Så han ser mig jo stadig og gør søde ting.. Men ofte virker han også ret ligeglad og totalt fraværende, og så begynder jeg igen at fantasere om min chef