Alle Jer hele alene-ene-forældre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2009

Honningblomst

Alexanders Moar ... skriver:

Øvs   Kom blot her med din store ,, Han kan spille playstation med min ,, Der er bare lidt langt at køre ..   Uhh jeg trænger godt nok også snart til en mig aften ,,,,

Hvor er du sød...det ville han helt sikkert elske.

Åh, jeg kunne også bruge en aften alene eller ude med en flok tøser og danse, fjolle og bare have det sjovt...måske man skulle lave en baby.dk julefrokost.,...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Mca<3

Eva skriver:

Åh, jeg kunne også bruge en aften alene eller ude med en flok tøser og danse, fjolle og bare have det sjovt...måske man skulle lave en baby.dk julefrokost.,...

Knus..

Han ville altså være mere end velkommen hvis det en dag kniber rigtigt meget ...    Ihh ja det kunne være sjovt ,,,   Men mit store problem er jeg stadig ammer og det er specielt ved sengetid han behøver mig ,,,   Så kan jo heller ikke rigtigt drikke  Er i 7 sind ,, Trænger bare sådan til at trykke den af ,,

Anmeld

7. november 2009

Mca<3

Eva skriver:

Knus..

På et tidspunkt når lille manden er lidt ældre så tager vi i byen på falster ,,   En dag manden smutter til Falster og holder mandeaften med vennerne smider vi lille mand af hos farmor på Falster og så fester vi 2 igennem   Deal ???

Anmeld

7. november 2009

Honningblomst

Alexanders Moar ... skriver:

På et tidspunkt når lille manden er lidt ældre så tager vi i byen på falster ,,   En dag manden smutter til Falster og holder mandeaften med vennerne smider vi lille mand af hos farmor på Falster og så fester vi 2 igennem   Deal ???

Det er sgu en aftale... det vil jeg glæde mig til, så skal vi få dem til at få noget at snakke om-griner- feste igennem som de ikke kan hernede....og ja, den der amning bliver lidt hård til sidst, kan godt huske det...

Knus til dig og rigtig god aften...

Anmeld

7. november 2009

Mca<3

Eva skriver:

Det er sgu en aftale... det vil jeg glæde mig til, så skal vi få dem til at få noget at snakke om-griner- feste igennem som de ikke kan hernede....og ja, den der amning bliver lidt hård til sidst, kan godt huske det...

Knus til dig og rigtig god aften...

Kæft glæder mig allerede   Kunne forestille mig hvor sjovt det må være at føre sig frem i en brannert på dansegulvet dernede blandt bønnerne   Det må bliver først i det nye år ...  Ja det er ikke rigtigt sjovt at amme mere men man både vil og vil ikke fortsætte ,,,   Nok fordi han jo nok er den sidste

Anmeld

2. december 2009

Slettet

Jeg har mine børn alene og synes ikke det er spor hårdt. Jeg tror meget det handler om at sætte sit ambitionsniveau realistisk..

Mine børn har tre bedsteforældre som alle er meget aktive i deres liv, det betyder utroligt meget

Da jeg mødte min kæreste var vi sammen når jeg havde mulighed for pasning og da vi kendte hinanden lidt bedre kom han hjem til mig når børnene sov og tog afsted igen inden de vågnede, det var en spændende tid med meget luskeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.