Han har udspioneret mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
17 svar
58 synes godt om
7. oktober 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg troede, at vi havde et godt forhold. Vi har været sammen 6 år. Vi bor ikke sammen men ses flere gange om ugen og bor på skift hos hinanden. 

For et par uger siden, fik jeg kontakt med en gammel ven. Jeg har været ærlig omkring det. Min kæreste har set beskederne, så han kan se, at der intet er i det. Opstarten var fyldt med beskeder, da vi jo skulle re-connecte efter så mange år (20 år). Men som sagt. Jeg har været helt ærlig.. Jeg har ALDRIG været ham utro. Eller haft uren mel i posen.

Men den gamle ven, gjorde ham simpelthen så utryg, at han - istedet for at tale med mig, valgte at bruge knap 2000 kr på diverse spion-udstyr. Han lagde tracker i bilen, i min pung og i min taske. Og ikke kun tracker - det var også nogle med simkort i, så han kunne ringe dem op og de derfor kunne være som mikrofoner. 

Jeg opdagede det tilfældigt og konfronterede ham med det. Først benægtede han. Så indrømmede han den ene men påstod, at der ikke var flere. Så fandt jeg en til. Og så indrømmede han det hele.

Men min tillid er bare så mega meget brudt. Jeg føler mig total krænket og kan slet ikke se på ham, uden at føle skuffelse. 

Når jeg snakker med andre, er vandene brudt. Nogle mener, at det er et massivt tillidsbrud, andre at "det var bare en lille ting og han er jo generelt et godt menneske". Og det er han også. Men jeg har bare så svært ved, at komme over det. Jeg har ikke lyst til at dyrke sex med ham. Jeg har ikke lyst til at være intim. Jeg har bare lyst til, at han holder sig væk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Løb væk 

Ej det er sku at tage det til næste level i jalousi, og det synes jeg er pænt utrygt 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart

En lille ting?? Er der seriøst folk som siger det? Det synes jeg er næsten lige så vanvittigt som det han har foretaget sig. Det er da et KÆMPE tillidsbrud som jeg ikke selv ville kunne tilgive.

Jeg forstår fuldstændig usikkerheden når en ny kontakt begynder at fylde meget. Jeg er sikker på jeg ville føle det samme hvis min hustru genoptog en gammel kontakt. Men i sidste ende kan og skal man jo ikke lægge bånd på hinanden og jeg synes jo du spiller med helt åbne kort og I har 6 års historik. Så synes jeg det er helt skørt at gribe til den slags metoder. Jeg tror ikke jeg kunne glemme det. Jeg ville altid gå med en nagende fornemmelse omkring hvad min partner ellers kunne finde på efter sådan en omgang.

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Kom væk fra ham i en frygtelig fart! Det er usundt og utrygt. Desuden: ville du nogensinde kunne stole på ham igen? Hvad gør han næste gang? Osv. 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
IenFart skriver:

En lille ting?? Er der seriøst folk som siger det? Det synes jeg er næsten lige så vanvittigt som det han har foretaget sig. Det er da et KÆMPE tillidsbrud som jeg ikke selv ville kunne tilgive.

Jeg forstår fuldstændig usikkerheden når en ny kontakt begynder at fylde meget. Jeg er sikker på jeg ville føle det samme hvis min hustru genoptog en gammel kontakt. Men i sidste ende kan og skal man jo ikke lægge bånd på hinanden og jeg synes jo du spiller med helt åbne kort og I har 6 års historik. Så synes jeg det er helt skørt at gribe til den slags metoder. Jeg tror ikke jeg kunne glemme det. Jeg ville altid gå med en nagende fornemmelse omkring hvad min partner ellers kunne finde på efter sådan en omgang.

Det er faktisk også det der generer mig. Jeg har været total åben. Han har måttet læse beskederne. Jeg har fortalt når vi har skrevet. Hvad vi har skrevet om. Min tlf har ligget og flydt alle vegne som den plejer. Jeg har på INTET tidspunkt gemt den, løjet om beskederne eller andet. 

Derfor rammer det mig også max. Fordi jeg troede vi var et andet sted. Et sted med tillid og ro i maven. Fordi vi har været sammen 6 år. 

Min far sagde om det ikke var nemmere bare at tilgive, for gad jeg egentlig dating markedet.

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Felguard

Profilbillede for Felguard

Det der er da et kæmpe "red flag" som det så fint kaldes på internettet i dag. 

Jeg var løbet, og det kunne ikke gå for stærkt. 

Det der er jo kontrol og manipulation. 

Han prøver at manipulere dig med at det først ikke er rigtigt, så der kun en, så der pludselig flere. 

Hvor er der måske ellers nogen som du bare ikke har fundet endnu ? 

Så kunne man have været ærlig og sige, det her gør mig utryg at du taler med den her person. 

Det andet er ulækkert, og kontrollerende. 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

At være rar - sådan generelt, er det nok for dig? At tage for takke, for hvem gider datingmarkedet, er det tilfredsstillende? 

Kvinder er kommer meget længere end at bøje nakken og acceptere negativ og dårlig adfærd fra sin mand. 

Ja, måske, din kæreste er rar og god. Og ja, måske han bare lige har et issue her, som han på længere sigt kan arbejde og ændre på. Måske. Det kræver i første omgang at han indser, hvilken person han er. Og den proces skal du ikke vente på eller være med i. 

Rank ryggen

Anmeld Citér

7. oktober 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

To ting..

for det første, han har krænket din ret til privatliv og direkte stalket dig, hvilket er ulovligt og strafbart! Du er i al din ret til at føle dig krænket, og det er ekstremt langt over grænsen det han har gjort. Nu er dette udløst af noget så uskyldigt som en ven, som du endda har været åben omkring. Hvad så hvis du begynder at træne og der er mænd? hvad hvis du får en mandlig kollega, du svinger godt med? Så kan du aldrig tale med det modsatte køn mere nu…? Det der er et kæmpe rødt flag, 6 år sammen, 20 år eller 50 år - det er ikke ok!

for det andet, så synes jeg du skal lytte til din mavefornemmelse, den skriger af dig! Du vil have han holder sig væk. Du vil ikke være intim med ham. Dit inderste fortæller dig det her er helt forkert for dig!

6 år er “ingenting”. Hvis vi tager udgangspunkt i du lever 50 år endnu.. så tænk på 50 år mere med den mand? Med det forhold i har? Jeg kan høre du har haft et andet billede af hvordan jeres forhold var, men du må forholde dig til hans handlinger, og se at det ikke stemmer ens med hvad du troede. Handlinger siger mere end 1000 ord. Kan du leve med det her? 10 år mere? 50 år mere?

du skal ikke nøjes i et forhold. Du skal finde en du sagtens kan leve uden, men som du ønsker i dit liv fordi han bidrager med så meget glæde/lykke i din hverdag og dit liv. Og vigtigst af alt skal du finde en du kan stole på respektere dig som menneske, din person, dine grænser og DIT PRIVATLIV.

Jeg ville hellere dø alene; end at være med en mand der krænkede mig (på nogen måde!).

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Det er jo syg adfærd. Det er ikke engang “i affekt”. Han har bestilt og installeret udstyr, hvilket har taget minimum et par dage. Han har haft så mange muligheder for at stoppe op og tage sig selv i nakken ift hvad han har gang i.

Jeg kan til nød(!) forstå at man tjekker en partners telefon (det er også forkert og ulovligt). Det er en umiddelbar handling, som kan gøres i et sindssygt øjeblik - det her derimod, det er overlagt.

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Alenemor79

Profilbillede for Alenemor79

Jeg taler af erfaring når jeg siger du skal LØBE langt væk og det kan kun gå for langsomt! Jeg har været i forhold med den "type" og det endte ikke kønt.  Der er ikke så meget andet og sige end LØB!!! det du har set der er med garanti kun toppen af isbjerget

Brug din mavefornemmelse og din intuition som din gps! Den leder dig PT en stoooooooor bue uden ham og så langt væk fra ham som muligt. Det er der en grund til

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.