Han har udspioneret mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2024

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det er jo en direkte syg adfærd og tilmed planlagt! Skynd dig langt væk. Du kan jo heller ikke vide om det er den eneste fordækte handling han har  gjort igennem jeres forhold, måske det bare er det eneste du har opdaget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Avs….. det er virkelig ikke godt  

ville heller ikle kunne komme videre i den del …. Det lyder helt, helt ekstremt. 

Anmeld Citér

7. oktober 2024

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
AnjaZenia skriver:

Det er faktisk også det der generer mig. Jeg har været total åben. Han har måttet læse beskederne. Jeg har fortalt når vi har skrevet. Hvad vi har skrevet om. Min tlf har ligget og flydt alle vegne som den plejer. Jeg har på INTET tidspunkt gemt den, løjet om beskederne eller andet. 

Derfor rammer det mig også max. Fordi jeg troede vi var et andet sted. Et sted med tillid og ro i maven. Fordi vi har været sammen 6 år. 

Min far sagde om det ikke var nemmere bare at tilgive, for gad jeg egentlig dating markedet.

Det er sku da tusinde gange bedre at være single end at være sammen med det der. 
Du vil aldrig få tilliden igen. Han er ekstrem usikker, jaloux og det der er sygeligt vil jeg mene. Normale mennesker køber ikke overvågningsudstyr og sporer deres kærester på den måde. 

Lyt til din intuition du ved godt hvad det rigtige svar er her. 

Anmeld Citér

8. oktober 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Tak for alle jeres svar. 

Grundlæggende bakker I jo alle op omkring mine egne tanker. 

Men selvom jeg er enig, så er beslutningen svær. Især fordi ikke alle synes, at det er så slem en ting. Altså dem omkring mig.. 

Og så tvivler jeg bare på mig selv - når ikke alle er enige med mig. Giver det mening?

Det er sjovt.. de fleste er enige i, at utroskab er noget slemt. 

Men jeg var slet ikke klar over, at tracking osv., ikke var noget vi alle var enige om var skidt. 

Indtil det her, var jeg slet ikke i tvivl om, at han var en god mand. En stabil, tryg mand, der havde min ryg. 

Nu er jeg bare så usikker på mig selv og på ham. Og især vores relation fremadrettet. Hvis nu han havde slået mig, tror jeg også, at alle omkring mig, havde sagt, at jeg skulle smutte.

Men tak for alle jeres beskeder. Jeg kommer ikke rigtig nogle vegne lige nu..

Anmeld Citér

8. oktober 2024

Ekko

Profilbillede for Ekko
Panther skriver:

Det er jo syg adfærd. Det er ikke engang “i affekt”. Han har bestilt og installeret udstyr, hvilket har taget minimum et par dage. Han har haft så mange muligheder for at stoppe op og tage sig selv i nakken ift hvad han har gang i.

Jeg kan til nød(!) forstå at man tjekker en partners telefon (det er også forkert og ulovligt). Det er en umiddelbar handling, som kan gøres i et sindssygt øjeblik - det her derimod, det er overlagt.

Det tænker jeg også. Et var hvis han i et øjebliks usikkerhed havde grebet hendes telefon og læst beskeder, og straks fortrudt sin handling. Men i dette tilfælde har han haft masser af tid til at komme på bedre tanker. 

Anmeld Citér

8. oktober 2024

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Ekko skriver:

Det tænker jeg også. Et var hvis han i et øjebliks usikkerhed havde grebet hendes telefon og læst beskeder, og straks fortrudt sin handling. Men i dette tilfælde har han haft masser af tid til at komme på bedre tanker. 

Men jeg har jo endda også tilbudt ham, at vi flere gange har kunnet se beskederne sammen. Altså han skulle bare sige til - så ville vi sætte os sammen. Men det ville han ikke. Han ville så hellere tracke mig

Anmeld Citér

8. oktober 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
AnjaZenia skriver:

Tak for alle jeres svar. 

Men selvom jeg er enig, så er beslutningen svær. Især fordi ikke alle synes, at det er så slem en ting. Altså dem omkring mig.. 

Og så tvivler jeg bare på mig selv - når ikke alle er enige med mig. Giver det mening?

Men jeg var slet ikke klar over, at tracking osv., ikke var noget vi alle var enige om var skidt. 

Indtil det her, var jeg slet ikke i tvivl om, at han var en god mand. En stabil, tryg mand, der havde min ryg. 

Nu er jeg bare så usikker på mig selv og på ham. Og især vores relation fremadrettet. Hvis nu han havde slået mig, tror jeg også, at alle omkring mig, havde sagt, at jeg skulle smutte.

Hvis dit netværk synes du bør bære over med det og det ikke er så slemt, synes jeg  også du bør overveje om det er tid til en generel oprydning i dit liv ift hvem der er gode for dig. Jeg synes det her kalder på en ny start selvom det ikke er nemt. Men det lyder til at din kæreste og dine “venner” har et lidt forskruet syn på hvordan man respekterer og støtter folk man holder af. Det er skræmmende at du åbenbart har en større flok af overvågningstilhængere i dit nære netværk, og lad mig sige det kort! Det er ikke empatisk, rummelige og anerkendende egenskaber i et venskab eller forhold. Bum færdig! 

Anmeld Citér

9. oktober 2024

Alenemor79

Profilbillede for Alenemor79
AnjaZenia skriver:

Tak for alle jeres svar. 

Nu er jeg nok lidt hård ved dig.. men hvad er det der gør at det er vigtigere at lytte til andres meninger end din egen? Det er jo ikke de andre der skal leve med det eller ham det er dig. 
hvorfor er det du ikke lytter til dig selv?? DU ved godt hvad der er bedst for DIG! og det er ikke at blive ved den syge stodder! 

når jeg siger jeg har erfaring med det der så er det erfaring af den hårde slags! Min ex kæreste var på samme måde… jeg tænker heller ikke at din kæreste bare ud af den blå luft bare er blevet jaloux.. men det der med kontakt til en kammerat har prikket til en syg syg side i ham.

jeg kan fortælle dig at jeg en aften for 3 år siden sad sammen med min ex kæreste og spiste pizza.. der bimlede en sms ind på min telefon fra min kammerat.. en ganske harmløs besked som fik min ex til at se total!!!! Rødt! Han blev et monster!!! Van gennemtævede mig i 3 timer! Og efterfølgende synes han at vi skulle ha sex! Så han voldtog mig 3 gange… jeg meldte ham til politiet og så kom der ting og sager frem!! Han endte med at få 3,3 års fængsel.. min retssag blev slået sammen med en andens(tidligere ex kæreste) og han blev ved hende bla dømt for stalking ( han havde også udstyret hendes bil med en gps) grov vold og alt mulig andet. 

jeg siger ikke du ender der…….. jeg siger blot jeg kender hans type og jeg ville ønske jeg habde løbet langt væk den gang……….. just saying…..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.