Mulleprutsmor skriver:
Først et kæmpe kram til dig .
Håber du kom igennem den svære dag.
dernæst, hvem siger vi ikke må fejre vores englebørn?
hos os har vi 2 i himlen. Jakob fra 2021, blev født levende 22+3. han døde 15 min senere. Valde fra 2022 også født levende i uge 25+4. han blev 10 dage gammel.
Rune vores store dreng på 10 år, har valgt at hver gang de har fødselsdag, skal vi ud til dem på kirkegården. Så har vi flag, lys, boller og varm kakao med. Så sidder vi lidt der og bare snakker sammen. Om aftenen bestemmer Rune altid aftensmads menuen, og så kommer der flag på bordet. Og lyset står tændt ved dem.
vi omfavner den tid vi fik med dem istedet for at dvale ved vi ikke har dem mere. Jeg vil lyve hvis jeg sagde det ikke gør ondt, for ville hellere have alle mine drenge samlet, istedet for at besøge dem på kirkegården.
i starten brugte jeg sindsyg meget tid oppe ved gravene, og læste historier for dem, tændte lys. For de skulle ikke være alene. Lige indtil min store dreng sagde til mig: Mor, de er ikke alene. Farfar, farmor og mormor passer på dem. Han har jo ret.
jeg håber du finder den måde der passer bedst for dig og din familie, at komme igennem de svære mærkedage. 

Først tusind tak
dernæst gør mig så ondt over dit tab, og endda har du sorg over 2 børn. Jeg har svært bare over sorg over 1 barn.
jeg havde flere uger op til dagen hvor jeg næsten hver andet dag hvor jeg græd lidt, især om natten fordi det er der jeg har fed til at gøre det.
Men alligvelet gav det mig bagslag på selve dagen. Den var utrolig hård mod mig og skulle også bruge nogle dage efter for at komme mig igen.
Og det rigtig self kan man fejre sine engle. Dejligt at jeres dreng og jer har fundet jeres måde at bebrejde det på
Vi har valgt at på selve dagen der går vi, mig og min mand og vores 2 piger og sætter blomster ved hans grav og tænder lys. ( men vores ældre pige har ikke lyst til at tag ud på gravstedet, hun har kun været der 1 gang i de 2 år) og når vi kommer hjem tænder vi også lys hele dagen. Og om lørdagen i den uge han har mindedag, der inviter vi hele familien, hvor vi tar og besøger gravsted og de andre sætter blomster til ham også tar vi hjem til os bagefter og få boller og kage. Jeg lavet i år en chokoladekage med blå glasur ovenpå og skrev Dannys 2 års mindedag. Sidste år lavet jeg også en kage og skrev Dannys 1 års mindedag. Så tror fremtidig mindedag bliver sådan.
der flere grunde til at vi gør det på den måde. Det allervigtigste grund er at han er også vores barn, og når vi ikke kan holde hans fødselsdag år efter år, så må vi holde mindedag, for han skal også ha sin dag som vores 2 andre piger. Og for det andet så holde sådan en mindedag fordi er bange for hvis vi ikke har en dag om året hvor vi mindes ham, så jeg bange for at han helt bliver glemt af famillien omkring os