Love Angel skriver:
Jeg er med i en gruppe på Facebook. Skriver derinde når jeg har brug for det. Men mere har jeg ikke. Min mand og jeg er vidt forskelig hvad det her angår. Jeg har brug for at snakke om det og min mand har brug for at lave noget andet. Vi prøver at tag meget hensyn til hinanden. jeg er hjemmegående og for første gang er vores mindste i sfo. Vi har ellers aldrig benyttet os af sfo, men vi bliv enig om at i de her tider har vi brug for sfo plads, plus at vores mindste pige mange gange har plaget mig om at starte i sfo. der sker så mange ting i vores liv pt. Både i vores lille familie og i min svigerfamilie. Og vi har kun dem til pasning men de kan ikke passe pigerne for tiden. Da min svigerfar fået kræft igen ( han har fået konstateret det første gang for 2 år siden. Og det så vendt tilbage igen.
og vil ønske jeg havde mere tid til at sørge idag. Men min tid stoppet efter min stor datter kom hjem, og indtil nu hvor de bliv puttet. Så har kun haft formiddag til at sørge for mig selv. Og jeg kunne gå i mine egne tanker i ro og fred og gå i hele huset og græde uden at tænke på at tag hensyn til nogen. 
og tusind tak for din søde besked
Hvis du på nogen måde kan/har råd, så prøv at finde noget, der passer til dig - om det er bodySDS, psykologhjælp eller noget helt andet.
De forskellige måder som du og din mand sørger på er begge helt okay, men det kan skabe splittelse, fordi det føles så umuligt at forstå den andens synspunkt. Den ene tænker, hvordan den anden kan gemme sine følelser væk og ikke dele sorgen, og den anden tænker, hvorfor den første skal “vade rundt i det” hele tiden. Siger selvfølgelig ikke, at det er sådan for jer, men hvis du kan prioritere et rum hvor du kan få afløb for dine følelser, så tror jeg virkelig det ville hjælpe - også når det lyder som om, du virkelig har nok at se til med sygdom i familien mv. Se evt om kommunen eller din forsikring kan hjælpe.
og hvis det er umuligt, så sørg for at gå en god tur udenfor en times tid hver dag med musik i ørerne og vær i dine egne tanker og følelser. Frisk luft, blodomløb, mindfulness etc.
Anmeld
Citér