Bonusbarn går i mine ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Kan være, at man skal læse, hvad TS skriver som svar

Hun skriver, at pigen har masser af elastikker, make-up, bind osv., men at hun alligevel går i TS' skab

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2024

drabo

Profilbillede for drabo

Personligt ville det ikke gøre mig noget, og husker også hvordan mors og andre kvinders make up var spændende, da jeg var i den alder. Men det er jo ikke mine ting og mit hjem.

løsningen findes nok i at være nysgerrig på hvorfor hun gør det? Er det fordi det er spændende, er det fordi det er nemmere end at gå ind til sine egne ting, er det fordi hun ved det irriterer dig eller noget helt fjerde, og løsningen afhænger jo af grunden

Anmeld Citér

16. september 2024

Anonym

Måske lidt off-topic - men jeg husker to ting fra mine teenageår. Min mor havde en foundation som jeg rigtig gerne ville låne. Det måtte jeg ikke. I hemmelighed tog jeg en lille metal bøtte og trykkede en smule foundation ud i den til eget brug. Da jeg jo meget uerfarent smurte den rundt i mit ansigt må hun dog havde vidst det. Men hun kommenterede det aldrig. 

Det andet var bind. Min mor købte nogle billige til mig, der i 1995 altså ikke var særlig gode. Så jeg stjal hendes Always bind da de var meget bedre. Det kommenterede hun heller aldrig selvom hun må have set, at der forsvandt en del af de "gode bind". 

Anmeld Citér

2. oktober 2024

Maria1999

Profilbillede for Maria1999

Jeg syntes det er grænse overskidende at mine børn gør det! Så nej... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.