Jeg tænker to ting.
1) Når du har frabedt dig, at hun går i dit skab, så kan jeg egentlig godt forstå at du synes det er træls hun ikke efterlever det. Om det så er hårelastikker, dåsetomater eller underbukser. Så bør hun respektere at hun ikke må låne og tage tingene.
2) Personligt forstår jeg ikke, at du har noget der er SÅ privat, at hun ikke må være med. Herhjemme er intet hemmeligt. Har ungerne lyst til at undersøge mine bind, kigge i mit undertøj eller dufte til parfumer, så må de gerne det. Det foregår stille og roligt og de undersøger. Herre gud, hun er 13år. Med en hjerne der er under massiv ombygning. Selvfølgelig låner hun og selvfølgelig undersøger hun. Og i det øjeblik noget bliver forbudt, så bliver det bare endnu mere spændende. I øvrigt så er badeværelset et skønt rum
Døren er låst og man er helt alene til at gå på opdagelse. Hvis du virkelig finder det grænseoverskridende, så ville jeg fjerne det. Tag en kasse og find et nyt sted til tingene. Fx i dit klædeskab.
Det er ok at have ting der er private, men så må du holde det væk så det ikke frister 
Anmeld
Citér