Anonym skriver:
Kære jer derude..
i 14 år har jeg været sammen med min mand! Vi har 2 børn sammen, hus, hund og et udadtil godt liv.
Jeg er dog blevet “forelsket” i en anden mand.. og jeg ved ikke hvad der går af mig. Dette ligner ikke mig, og utroskab er alt andet end hvad jeg står for!
please forhold jer til mit opslag konstruktivt- jeg har ikke brug for negative kommentarer….

Min mand og jeg har været sammen i 14 år. Jeg har elsket ham meget højt, men han har aldrig været min bedste ven, og vi har altid haft svært ved at kommunikere og tale sammen. Han har meget levet sit eget liv og jeg har indrettet mig efter ham og alt det han gerne ville. Jeg har de sidste par år kun haft sex med ham fordi “det skal man” i et forhold. Jeg er ikke forelsket mere og savner ham ikke osv. jeg er her mest pga børnene.
sidste år fik jeg nyt arbejde.. og mødte en mand på jobbet, altså en kollega, som ligesom mig- er gift 
Vi har skrevet sammen dagligt siden nytår- sender lange blikke efter hinanden på job, og er fuldstændig betaget af hinanden. Vi kan tale sammen i timevis, flirter, sukker efter hinanden, og er begge enige om at vi gør hinandens liv bedre. Han gir mig alt det min mand ikke giver mig, eller nogensinde har givet mig. Og vi kan ikke undvære hinanden! Det skal siges vi aldrig har så meget som kysset hinanden! Men han skriver at det hele er svært fordi jeg er den sødeste han kender, at jeg gør livet bedre og vi er seriøst hinandens bedste venner samtidig med at vi hungrer efter hinanden. Samtidig er vi så ordentligt opdraget at vi føler vi skal blive i vores ægteskab fordi vi begge har børn osv. men jeg er ved at blive sindsyg! Vores relation er top hemmelig pga vi er kollegaer, så ingen ved at vi taler i skjul og tænker på hinanden konstant.
Har nogen prøvet det samme før? Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle undvære ham, jeg er så bange for at sige stop og stoppe vores relation og emotionelle “affære” 

STOP DET!!
Ihvertfald indtil du (og han) er afklaret mht de forhold/ægteskab i er i nu!!
Jeg var hende der var gift med sådan en mand. En mand der skrev med en anden og som jeg senere af den grund, smed ud! Jeg fandt ud af det ved et tilfælde, og for mig, var det utroskab. Vi var gift I 28 år!! Og istedet for at kæmpe, valgte han at distancerer sig, og bruge hans opmærksomhed på mobilen(og den nye flamme)
Det er SÅ ødelæggende og I kan ikke være det bekendt overfor jeres partnere!! I skylder dem at være ærlige og træffe de valg der skal til. I leger med andres følelser og det kan tage år for nogle at komme over!!
Jeg er lige landet i mit nye liv. Vores unger er skuffet over far og det han gjore mod det liv vi havde skabt.
Føj siger jeg bare!! Du bør skamme dig!! At behandle dine børns far på den måde. Det er ikke rimeligt, hverken overfor ham eller jeres børn.
Find ud af hvad du vil og så træf beslutningen! Det er det eneste rigtige.
Jeg kæmper stadig. Føler mig svigtet og bitter. Han ødelagde alt i mig, ved hans bedrag. Og nej, jeg har ikke påvirket vores børn. De er ved at være voksne, og så tydeligt hvad det gjore ved mig. Det er et bedrag- det ER følelsesmæssigt utroskab!