Underlige knopper, hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2009

LotteGabriella

Henri84 skriver:

Knopperne er blevet røde nu... Og den knop det hele startede med, der er huden udenom hævet og rød nu!
Jeg ved godt billederne ikke er så tydelige, men selve knoppen er lige så stor og rund som den var på det første billede jeg lagde ind...
Udenom knoppen er huden nu hævet op og blevet rød...

Jeg synes at du skal ringe til vagtlægen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

Knopperne er blevet røde nu... Og den knop det hele startede med, der er huden udenom hævet og rød nu!
Jeg ved godt billederne ikke er så tydelige, men selve knoppen er lige så stor og rund som den var på det første billede jeg lagde ind...
Udenom knoppen er huden nu hævet op og blevet rød...

Ja prøv at ring til vagtlægen  og forklar ham hvordanx de ser ud

Anmeld

8. november 2009

guggle

Ja jeg ville nu også have dem til at se på det snarest...

Det er da heller ikke rart med en læge, hvor man skal vente så længe, da kan jeg godt høre vi er heldigere stillet med vores....

Anmeld

26. marts 2010

MoniqueMadsen

Hej.

Vi fik ikke svar på, hvad det var. Fandt lægen ud af, hvad det var? Umiddelbart vil jeg også sige, at det er vandvorter. Min den ældste havde vandvorter for et par år siden, og jeg må sige, at det ligner utroligt meget vandvorter. Problemet er at en vandvorte kan smitte andre steder på huden, så man til sidst får vandvorter over hele kroppen. Evt. kan du læse om vandvorter på http://www.sundhedslex.dk/vandvorter.htm - den side har jeg haft stor glæde af, især da min søn havde vandvorter.

Håber at alt er vel nu.

Anmeld

26. marts 2010

lillemunk

suanne85 skriver:

Kunne nemlig godt ligne loppebid. er ekspert i det, er nemlig allergisk over for loppebid

Se det er min mindste datter også.... hun tiltrækker dem nærmest, og myg plus tager. de æder hende... Hvad gør du for at holde dem væk altså fra dig selv.????

Anmeld

26. marts 2010

N&J

Henri84 skriver:

ja, det ligner nemlig lidt loppebid eller myggestik... Men det tror jeg ikke det er... Den ene har han haft 1 1/2- 2 uger, og den er IKKE blevet mindre endnu...

De ligner præcis de samme min datter fik på begge kinder, jeg fandt dog aldrig ud af hvad det var, men det var igesom om der kom flere det samme sted, kunne mærke dem under huden som små knopper.. håber I finder ud af hvad det er.. 

Anmeld

27. marts 2010

Ansemusen

Det ligner nogle mærkelige knopper jeg havde for noget tid siden i graviditeten. ANER simpelthen ikke hvad det var, men jeg kløede og så dukkede knopperne op og blev der. Det startede på en ferie og fortsatte da vi kom hjem, så tænker at det næsten ikke kan have været pga. dyr, da vi jo boede på hotelværelse på ferien og vores egne dyr ikke har lopper og aldrig har haft det... Meget mystisk. Håber I finder synderen hos jer! Her gik det bare pludselig i sig selv igen.

Anmeld

27. marts 2010

Vingummien

lillemunk skriver:

Se det er min mindste datter også.... hun tiltrækker dem nærmest, og myg plus tager. de æder hende... Hvad gør du for at holde dem væk altså fra dig selv.????

Ej hvor synd. Folk behøves ikke myglys når eg er i nærheden om sommeren for de hopper på mig.

Jamen jeg bruger alt der kan bruges. Diverse af de der creme man kan få til at holde dem næk, og smøre et godt lag, flere gange. Og så om aften har jeg en meget tynd lang ærmet på og undgår bare ben. Er jo værst om aften.

Og når jeg er blevet stykket slår det også vildt ud så bruger jeg en stift til at smøre på stedet, det køler lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.