Underlige knopper, hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

ja, det ligner nemlig lidt loppebid eller myggestik... Men det tror jeg ikke det er... Den ene har han haft 1 1/2- 2 uger, og den er IKKE blevet mindre endnu...

Kan være der rigtig længe hvis han reagere på det. Jeg kan have et myggestik i 2mdr

Jeg reagere voldsomt på sådan noget, ved loppebid får jeg ligesom ham og så ligner jeg så en tomat over det hele. Men kan jo være en nabos hund eller en i kender som har haft på sig.

Ser det ud til at irritere ham og er knopperne varme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Henri84

suanne85 skriver:

Kan være der rigtig længe hvis han reagere på det. Jeg kan have et myggestik i 2mdr

Jeg reagere voldsomt på sådan noget, ved loppebid får jeg ligesom ham og så ligner jeg så en tomat over det hele. Men kan jo være en nabos hund eller en i kender som har haft på sig.

Ser det ud til at irritere ham og er knopperne varme?

Har ikke lagt mærke til om de er varme...
Og han er så lidt i kontakt med dyr som overhovedet muligt.. Går i allergivenlig DP osv...

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

Har ikke lagt mærke til om de er varme...
Og han er så lidt i kontakt med dyr som overhovedet muligt.. Går i allergivenlig DP osv...

Kan nemt ske alligevel. Prøv at smør med en kold creme

Anmeld

5. november 2009

Henri84

suanne85 skriver:

Kan nemt ske alligevel. Prøv at smør med en kold creme

OK, det er da et forsøg værd

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

Ja

Anmeld

5. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

Men tror ikke at lægen vil se på det andet end knopperne føles varme hvis han ellers ikke generes af det.

Anmeld

7. november 2009

Henri84

suanne85 skriver:

Men tror ikke at lægen vil se på det andet end knopperne føles varme hvis han ellers ikke generes af det.

Næh, kan da godt være, synes bare det er underligt... De er ikke varme, men bliver ved med at vokse, og ærlig talt er det ikke særlig pænt når han har dem i hovedet

Anmeld

8. november 2009

Vingummien

Henri84 skriver:

Næh, kan da godt være, synes bare det er underligt... De er ikke varme, men bliver ved med at vokse, og ærlig talt er det ikke særlig pænt når han har dem i hovedet

Nej det kan jeg da godt forstå. Nu er billederne ikke så tydelig, men der er ikke ringe i det ?

Anmeld

8. november 2009

Henri84

suanne85 skriver:

Nej det kan jeg da godt forstå. Nu er billederne ikke så tydelig, men der er ikke ringe i det ?

nej der er ikke ringe i...

Anmeld

8. november 2009

Henri84

Knopperne er blevet røde nu... Og den knop det hele startede med, der er huden udenom hævet og rød nu!
Jeg ved godt billederne ikke er så tydelige, men selve knoppen er lige så stor og rund som den var på det første billede jeg lagde ind...
Udenom knoppen er huden nu hævet op og blevet rød...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.