Jeg ønskede mig inderligt en pige som min første.
det blev en dreng, og jeg gik vitterligt tudende fra kønsscanningen, jeg var SÅ skuffet, fordi jeg netop havde en forestilling om den første ville være en pige osv.
men, min søn og jeg har et enormt tæt bånd! Han er mors dreng (selv nu som teenager hvor vi kan gå hinanden lidt på nerverne
). Jeg vænnede mig hurtigt til tanken, og følelserne vendte og jeg glædede mig til at få min søn
det er enormt skamfuldt at føle sådan; og det er helt forkert! For det er okay, det er jo en drøm/forestilling man har der går itu, og det er da rigtig ærgerligt, og selvfølgelig har nogen et håb af en eller anden grund om hvad det bliver, men man bliver jo i sidste ende glad for hvad man får
så du skal bestemt ikke slå dig selv i hovedet, husk de følelser er knyttet til en forestilling og et håb, men i sidste ende er du jo glad så længe barnet har det godt, uanset køn! Hjalp mig meget at minde mig om det.
jeg har nu en søn på 13 fra tidligere forhold, samt 2 døtre med min mand, og vi venter vores 3 fælles. Min mand håber enormt meget på en søn, selvom han elsker min søn som sin egen, så vil han også gerne have sin egen søn. Jeg må indrømme, jeg ærlig talt er ligeglad denne gang (og sidste gang med min mindste pige), vil bare vide de har det godt
med min store pige håbede jeg at få opfyldt drømmen om en datter og det fik jeg 
men som mor til begge køn: din relation til dine børn er enormt unik til hvert enkelte barn. Kærligheden er unik til det enkelte barn osv. jeg elsker alle 3 (på trods af køn) på hver deres måde men lige højt, og vores relation er forskellig søn-mor datter-mor og datter-mor, men tæt og noget ganske særligt med hver enkelt
du står ikke alene med de tanker og følelser! Og jeg er sikker på uanset køn, at du bliver tæt knyttet til dit smukke barn, og når du sidder med din lille guldklump i armene, kunne kønnet ikke rage dig mere for det eneste man ser er ens smukke barn