Er I blevet skuffede over barnets køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg ved ikke om jeg blev skuffet, men jeg en klar fornemmelse af barnets køn, som viste sig at være helt forkert, og det overraskede mig af en eller anden grund ret meget. I meget kort tid heldigvis, derefter kunne jeg ikke forestille mig andet. I dag har jeg en af hvert køn og har selvfølgelig opdaget at det ingen betydning har for min relation til dem eller mit forældreskab…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2024

Hamder

Profilbillede for Hamder

1 håber på en dreng blev pige - super glad som i fuck det hele jeg er lykkelig 

2 håbet på en dreng blev en pige - super glad som i fuck det hele jeg er lykkelig 

3 håbet på en dreng blev en pige  - blev i 2 sekunder pis lort gå nå væk, der efter super glad som i fuck det hele jeg er lykkelig 

Så fuck det, du vil komme til at knus elske barnet, er aldrig blevet skuffet, og nu er jeg faktisk pisse ligeglad med jeg kun har små trunter, for de mindre så meget om både mig og min kone og for pokker de er seje 

Anmeld Citér

28. august 2024

Baby.mamma

Naa, aldrig skuffet, men havde lidt håbet på, at mit første barn var en dreng, hvilket det ikke var Jeg tror, det fylder mere for folk under graviditeten, og lige når man finder ud af det, end når barnet er født

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.