Anonym skriver:
Jeg har ikke skrevet nogen steder, at de ikke må mødes uden mig.
Vi bor alle 3 i samme by.
Syntes bare det er underligt…. Men jeg har meget nemt ved at blive jaloux.
Så du mener, at jeg skal være ligeglad selvom jeg oplever, at de er sammen flere gange uden at invitere mig??
Nej det skriver du ikke. Men hvis du havde ret i dine følelser/var fair som du selv skriver, så ville tilfældet jo være modsat, at de ikke bør mødes uden dig. Så et naturligt svar og konklusion på dine spørgsmål, er at jo de må godt mødes uden dig - nej du er ikke fair i de følelser.
jeg ved ikke om du skal være ligeglad. Jeg ville nok nærmere hvis jeg havde sådan en følelse prøve at se indad, hvad det er der gør jeg oplever jalousi over for veninder og arbejde med mig selv. Du kan sagtens sige det til dem, men du kan bare ikke forvente en sådan jalousi bliver taget godt i mod heller.
så ligeglad synes jeg er et forkert ordvalg, jeg synes nærmere du bør arbejde med din jalousi, og få “styr” på de følelser, og så lade det være ved det når de er sammen. Det er jo ikke noget de gør for at være onde eller holde dig ude, de vil dig jo stadig gerne? Så der er jo ikke noget at være jaloux over?
Anmeld
Citér