Teenager og intimitet mellem forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Men hvad er det så egentlig du vil have af råd? Det eneste andet, du kan gøre, er at have sex om morgenen (hvis manden er med på det), midt om natten, holde dig vågen til barnet sover, eller have planlagte ture med din mand ud af huset for at have sex..

Ja. Jeg vare bare nysgerrig på hvad andre gør?? Jeg er ikke interesseret i, at vores datter skal være på medhør eller pludselig tilskuer til vores sex liv. Det vil jeg gerne have for mig selv og min kæreste. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja. Jeg vare bare nysgerrig på hvad andre gør?? Jeg er ikke interesseret i, at vores datter skal være på medhør eller pludselig tilskuer til vores sex liv. Det vil jeg gerne have for mig selv og min kæreste. 

Jeg forstår dig så meget. Sådan har jeg det osse med vores teenagere��

Selvom sex er det mest naturlige i verden og dejligt at mor og far stadig vil hinanden, så er det bare grænseoverskridende ved tanken om at ens unger hører/oplever det.

Her gør vi det når de er gået i seng (vi har alle lukket dør) og det er OK for mig. Ellers om morgenen når de sover.

I bliver jo nødt til at være kreative ift hvornår i kan finde roen til at dyrke sex.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Og det forstår jeg også godt, men der er jo ikke rigtigt nogen løsning end det, I allerede gør, hvis du ikke vil have sex, når barnet er vågen.. 

Altså I må lydisolerer værelset, hvis det er fordi, at I er højlydte, eller også må I have stille sex.. Eller også vente til barnet sover.. 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym

Vi har altid gået i bad sammen, siden børnene blev født, så de har ALDRIG kigget skævt til at vi går i bad sammen. Vores ældste er 16. 

Der har vi godt lige kunne klemme lidt frækt ind hvis vi har været trængende. 

Vi er meget åbne om sex og taler om det med vores børn, som det mest naturlige i verden. Måske er vi underlige.

Vi taler ikke om hvornår, hvordan osv. Men jeg er 100% sikker på at vores ældste børn ved at vi har et sexliv. 

Jeg synes du skal prøve at tale med din mand om hvordan I sammen kan være kreative og hvordan I kan løse problemet med forskellige sengetider. 

Er jeres teenager ikke ude af huset ind i mellem? Venner/veninder, sport m.m. hvor I lige kan klemme et knald ind? 

Anmeld Citér

20. juli 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Vi har altid gået i bad sammen, så det synes min teenager ikke er mærkeligt.

dertil er vores soveværelser i en lang gang, hvor vores er i den ene ende og hans i den anden (med to rum imellem), og når vores dør er lukket så ved han at så forstyrrer man kun hvis der er noget alvorligt galt.

Tænker også hun næppe vil bemærke noget til det. Min søn er da ihvertfald meget optaget af sin computer/telefon/venner. Han kan nærmest bo på sit værelse hvis han fik lov vi kan have fx en nabo forbi til kaffe hurtigt om aftenen eller lignende, og han hører ikke nødvendigvis at der er gæster, så nogengange hvis han skal på wc står han pludselig i stuen og undrer sig over der er nogen her. De lever i deres egen lille teenager boble

Anmeld Citér

20. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ser en løsning ved at hun kommer tidligere i seng. Så når jeg heller ikke at blive for træt. Men syntes heller ikke det er fair, at hun skal i seng bare for at vi kan knalde.

Rigtig nok. Men igen, hvor gammel er hun? Når hun bor hjemme, er det jo i bund og grund dig og din mand der bestemmer. 

Anmeld Citér

23. juli 2024

Anonym

Vi går ofte i seng før børnene i weekenden,  da vi ikke er interesserede i at gå sent i seng. 

De ved, at når vi er i soveværelset,  så skal de ikke komme ind medmindre det er alvorligt. Det gælder alle tider på døgnet (vi har ikke kun sex om aftenen). 

Om de ved, hvad der foregår? Tja, det gør de nok, men vi har også ret til et privatliv,  og det inkluderer et sexliv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.