Teenager og intimitet mellem forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.577 visninger
26 svar
25 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. juli 2024

Anonym trådstarter

Hvordan får jeg lige tid til det?? Tid til sex og intimitet?? 

Vores teenage datter er jo længe oppe, og så er jeg ved at være træt og vælger at gå i seng til stor frustration hos far, vi har aftalt at vi skal “hygge”. Men vi snakker altså til alt mellem kl. 1-3 om natten. Far er lige så meget B-menneske som vores datter er, og det er altså for sent for mig.

Hun undrer sig hver gang hun får besked på at hun skal ud og børste tænder tidligere end hvad hun plejer og så kan jeg jo ikke bare sige at det er fordi far og mor skal dyrke sex.
Selvfølgelig er hun ikke oppe så længe i hverdagene. 

Hvad gør I??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvorfor går I ikke bare i seng før hende? 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Gapo

Anonym skriver:

Hvordan får jeg lige tid til det?? Tid til sex og intimitet?? 

Vores teenage datter er jo længe oppe, og så er jeg ved at være træt og vælger at gå i seng til stor frustration hos far, vi har aftalt at vi skal “hygge”. Men vi snakker altså til alt mellem kl. 1-3 om natten. Far er lige så meget B-menneske som vores datter er, og det er altså for sent for mig.

Hun undrer sig hver gang hun får besked på at hun skal ud og børste tænder tidligere end hvad hun plejer og så kan jeg jo ikke bare sige at det er fordi far og mor skal dyrke sex.
Selvfølgelig er hun ikke oppe så længe i hverdagene. 

Hvad gør I??

Jeg ville sende en teenager i seng før 1-3. Det er ikke sundt for hverken a eller b mennesker. Uanset om det er ferie eller ej. 
Evt. gå i seng før hende.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym

I weekender og ferier går vi i seng før vores teenagere tit og ofte. 
Men vores sidder ikke i stuen hele aftenen og driver den af, de dimser mest på deres værelserne. Det er sjældent de går i seng senere end kl. 23. Men kan høre de ikke sover der, så sidder de og taler med venner osv. 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Er hun ikke meget på sit værelse? Det er teenager da

Sidder i og undeholder hele natten ?

Anmeld Citér

19. juli 2024

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har også teenagere i huset og de går begge i seng efter os forældre. Vi knalder derfor typisk om morgen, da de så sover der

Anmeld Citér

19. juli 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Vi siger også bare godnat før vores store unger. De ved de ikke skal gå ind på soveværelset når jeg er gået i seng, fordi jeg vågner nemt og har svært ved at falde i søvn. Så derfor kan vi godt have sex, selvom de er oppe. 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Carina:-)

Vores er mest på deres værelse om aften.

Og vi har bare sex.  Jeg er ligeglad med om de evt ved det.. Der er jo ikke noget unaturligt ved det , og man behøver jo ikke råbe og skrige.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hvorfor går I ikke bare i seng før hende? 

Det kan jeg godt gøre, men det gør far jo ikke, og når han så går i seng så sover jeg jo.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Er hun ikke meget på sit værelse? Det er teenager da

Sidder i og undeholder hele natten ?

Jo, det er hun…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.