Teenager og intimitet mellem forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vores er mest på deres værelse om aften.

Og vi har bare sex.  Jeg er ligeglad med om de evt ved det.. Der er jo ikke noget unaturligt ved det , og man behøver jo ikke råbe og skrige.

Ej, det vil jeg ikke kunne når jeg ved de er oppe… Der er jeg altså for privat.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Det kan jeg godt gøre, men det gør far jo ikke, og når han så går i seng så sover jeg jo.

Men så kunne far jo så bare vælge at gå med i seng og derved løse problemet - jeres sexliv er vel ikke dit primære ansvar?

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Men så kunne far jo så bare vælge at gå med i seng og derved løse problemet - jeres sexliv er vel ikke dit primære ansvar?

Ja, men det kræver så også at vores datter sover inden. Jeg kan ikke have sex når jeg ved hun er vågen

Anmeld Citér

19. juli 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Ja, men det kræver så også at vores datter sover inden. Jeg kan ikke have sex når jeg ved hun er vågen

Men hvad er det så egentlig du vil have af råd? Det eneste andet, du kan gøre, er at have sex om morgenen (hvis manden er med på det), midt om natten, holde dig vågen til barnet sover, eller have planlagte ture med din mand ud af huset for at have sex..

Anmeld Citér

19. juli 2024

Flnad84

Ligger jeres værelser lige op ad hinanden…? 
For så kan jeg godt forstå det er mindre fedt. Hvis ikke så lås døren.

Vi har to teenagedrenge herhjemme og een på 9 og de har bare fået at vide at når døren ind til vores gang er låst, vil de voksne ikke forstyrres. 

din datter er vel heller ikke hjemme hele tiden…? 
Hvor gammel er hun og hvad har I gjort indtil nu? 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan får jeg lige tid til det?? Tid til sex og intimitet?? 

Vores teenage datter er jo længe oppe, og så er jeg ved at være træt og vælger at gå i seng til stor frustration hos far, vi har aftalt at vi skal “hygge”. Men vi snakker altså til alt mellem kl. 1-3 om natten. Far er lige så meget B-menneske som vores datter er, og det er altså for sent for mig.

Hun undrer sig hver gang hun får besked på at hun skal ud og børste tænder tidligere end hvad hun plejer og så kan jeg jo ikke bare sige at det er fordi far og mor skal dyrke sex.
Selvfølgelig er hun ikke oppe så længe i hverdagene. 

Hvad gør I??

Du gør det også meget svært for dig selv. Du vil ikke have sex mens datteren er vågen. Så selv hvis din mand gik med ind, inden du lægger dig til at sove, er det no go. Du kan ikke holde dig vågen til din datter sover eller din mand er klar til at gå i seng.

Hvad ser du selv, som en evt. løsning?

Anmeld Citér

19. juli 2024

Carina:-)

Anonym skriver:

Ej, det vil jeg ikke kunne når jeg ved de er oppe… Der er jeg altså for privat.

Vi ser det som noget naturligt.  Vi råber og skriger ikke - eller klasker hinanden bagi.

Mine 2 teens har kærester - og de sover sammen.  Så vi er ikke så private at vi kun kan hvis der ikke er nogen i fx stuen

Det er vel.ikke anderledes end hvis de er på deres værelse?

Tjekker du om de sover inden I har sex? 

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vi ser det som noget naturligt.  Vi råber og skriger ikke - eller klasker hinanden bagi.

Mine 2 teens har kærester - og de sover sammen.  Så vi er ikke så private at vi kun kan hvis der ikke er nogen i fx stuen

Det er vel.ikke anderledes end hvis de er på deres værelse?

Tjekker du om de sover inden I har sex? 

Nej, det gør jeg ikke. Men vi lader der gå ihvertfald 1 time efter hun er kommet i seng for at være sikker på, at hun sover.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du gør det også meget svært for dig selv. Du vil ikke have sex mens datteren er vågen. Så selv hvis din mand gik med ind, inden du lægger dig til at sove, er det no go. Du kan ikke holde dig vågen til din datter sover eller din mand er klar til at gå i seng.

Hvad ser du selv, som en evt. løsning?

Jeg ser en løsning ved at hun kommer tidligere i seng. Så når jeg heller ikke at blive for træt. Men syntes heller ikke det er fair, at hun skal i seng bare for at vi kan knalde.

Anmeld Citér

19. juli 2024

Anonym trådstarter

Flnad84 skriver:

Ligger jeres værelser lige op ad hinanden…? 
For så kan jeg godt forstå det er mindre fedt. Hvis ikke så lås døren.

Vi har to teenagedrenge herhjemme og een på 9 og de har bare fået at vide at når døren ind til vores gang er låst, vil de voksne ikke forstyrres. 

din datter er vel heller ikke hjemme hele tiden…? 
Hvor gammel er hun og hvad har I gjort indtil nu? 

Men ved jeres drenge så godt hvad I laver? Eller hvorfor I ikke vil forstyrres?? 
Nej, vores værelser ligger ikke op af hinanden.  
Vi har bare ventet til hun sov.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.