Anonym skriver:
Jeg tænker hvad der er grunden til at han har løget til at starte med, har du forlangt at han stoppede med at ryge/blevet ved med at kommentere på det?
For jeg kna godt forstå du ikke vil løgne, det vil jeg heller ikke, men jeg tænker mere hvad grunden er til at han føler han skal lyve om det?
Når jeg læser det, så tænker jeg at det lyder som en alkoholiker som prøver at gemme det for familie og ikke selv vil anderkende problemet.
Da jeg opdagede, at han vapede dengang, konfronterede jeg ham med det. Det var egentlig primært fordi han havde lagt den til opladning på køkkenbordet, jeg anede ikke hvad det var. Jeg vidste, at han kunne finde på at ryge en cigaret til nytår eller fest, men intet til hverdag. Han flåede den ud af hænderne på mig og påstod at det var en eller anden dims. Jeg kunne se på ham, at han løj og til sidst gik han til bekendelse. På det tidspunkt havde vi en meget klar aftale om, at vi skulle være ærlige over for hinanden omkring alt. Men imens han har prædiket ærlighed over for mig, har han fået sin egen familie til at tie stille over for mig ift vaping.
Han ved, at jeg ikke bryder mig om det, men jeg siger intet og han bruger den heller ikke foran mig.
Han ville trappe ud af det, men på det tidspunkt syntes han, at der var for meget til at koncentrere sig om at stoppe.
Nu her finder jeg så ud af, at han også bruger snus.
Han påstår, at han bruger den laveste dosis i vaping (løgn)
Han påstår, han ikke bruger andet end vaping (løgn)
Han påstår også, at det han bruger i vaping ikke har forandret sig (løgn, har set det og han lugter også anderledes, end han plejer)
Men det er løgnene! Jeg gider dem ikke. Vi blev fandeme gift sidste år efter en meget svær periode faktisk, vi blev enige om at være ærlige over for hinanden. Og jeg kan viiiirkelig bare ikke bruge det til noget, at han skal komme med den ene undskyldning efter den anden, når vi har lavet en fuldstændig klar aftale om at være ærlige over for hinanden.
Og så går det mig jo på, hvorfor han har et behov for at gøre det. Han startede vaping, da det gik skidt. Nu er det andet kommet oveni. Og det GÅR ud over mig, med hans korte lunte. Han tror, det er så uskyldigt, bare fordi der ikke er røg, men han er jo stadig afhængig.
Jeg bliver ked af tanken om, at hans behov for nikotinrus er større end hans kærlighed til mig, da vi har lavet en fuldstændig klar aftale om at være ærlige... hvad lyver han ikke ellers om? Jeg synes, det er respektløst!