Anonym skriver:
Han føler, at jeg tager afstand fra ham og børnene.
Jeg har også selv foreslået at stå tidligere op, for at tage ud og løbe så vi kan spise morgenmad sammen og have hele dagen sammen, men det er heller ikke ok.
Det er interessant at finde ud af, hvorfor han føler, at du tager afstand til ham?
Har I haft problemer? Har I svært ved at tale om problemerne?
Du SKAL - som i SKAL kunne løbe en tur. Han kan ikke bestemme, at du ikke må løbe, fordi han ikke synes det. Men der må være en grund - har han fx lyst til sex, mens du ikke har? Er det underligt og usikkert for ham, at du er begyndt at gå op i dig selv? Får du opmærksomhed fra andre mænd? Osv. Intet af det laver om på, at du altså har lov til at løbe en tur, men hvis han er usikker, fordi du jo faktisk også har forandret dig, så kan du måske vise ham, at du gerne vil ham - giver det mening?
Jeg har selv tabt mig meget og det ændrer altså en ift udstråling og tøjstil og den slags, og hvis din mand har været vant til noget andet, så skal han måske også lige vænne sig til, at hans kone har ændret udseende, men at han stadig kan være fuldt ud sikker på dig
Anmeld
Citér