Skoletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Kreamor skriver:

Tak for jeres gode svar!

Jeg har udvalgt en håndfuld rigtig fine tasker på reshopper og lader hende vælge ud fra det. Så giver vi den gas med nyt penalhus og tilbehør. Endnu et spørgsmål: hvad gør man med madpakkerne? Min datter skal have 3 madpakker med, og det kan der aldrig blive plads til i det lille kølerum. Har man en køletaske med? Er det en ting? 

I min søns klasse har der altid været køleskab. Han har aldrig haft en køletaske. 
hvis der ikke er køleskab, ville jeg blot købe køleelementer og ligge i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min søns første skoletaske sad virkelig dårligt på ham. Det var én vi købte på udsalg på nettet, så vi havde ikke prøvet den på først. Den var tung og klodset, og han skulle have to madpakker, penalhus og ofte nogle hæfter med, samt bøger fra biblioteket frem og tilbage ofte. Så jo, en skoletaske til de mindste kan godt blive tung. 

Kort efter gik vi ned i en taskebutik og fik hjælp til at finde den rette. Der havde de også udsalg, så vi fik en af de bedste tasker til ca 600. Den var helt anderledes og sad godt på ryggen og var meget lettere.

Men man kan jo sagtens finde en brugt, hvis man har sat sig for hvilken model det skal være. De bliver jo sjældent brugt længe før de er for små eller barnet synes det er for barnligt at have et eller andet børneprint på.

Anmeld Citér

2. juli 2024

Flnad84

Jeg vil hellere købe en god ergonomisk korrekt brugt end en ny der ikke har ordentlige remme/ryg/bryst- og hoftespænde. Synes virkeligt mine børns har været tunge ifht deres størrelse. Fra 2. Kl har de også haft chromebook med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.