Skal kommende morfar betale barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2024

Anonym

Dilemma!

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg tror faktisk, at jeg ville spørge mine søskende til råds. Sige, at det er noget jeg har haft ondt i maven over og høre, om det mon er noget de har haft nogle særlige samtaler med din far omkring. Og også få deres råd ift. en god måde at tage snakken (for det lyder umiddelbart til, at den skal tages). 

Måske de kan give dig en ro eller afklarethed, eller nogle gode råd - eller måske hjælpe dig med at give et lille hint til din far, så du ikke behøver at kræve noget af ham. Men jeg er også meget tæt med mine søskende, og jeg ved ikke lige hvordan jeres forhold er

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2024

Igen

Profilbillede for Igen

Jeg kan simpelthen ikke se hvordan det på nogen måder skulle være en god ide at tie stille. Det vil genere dig for evigt, fordi helt naturligt vil du gerne behandles som dine brødre. Selv hvis din far har ændret sin holdning til at betale for vognen, så er det en samtale i begge fortjener at have med hinanden, så der er fuld åbenhed. Spørg manden. “Har du også lyst til at købe barnevognen til mig og mit barn, ligesom du gjorde til X og X?” Og hvis han siger nej, er det lige så rimeligt at sige” det er helt ok, men jeg forstår ikke hvorfor, vil du forklare mig årsagen?”

Anmeld Citér

6. februar

sophia14

Profilbillede for sophia14

The decision on who should pay for the stroller depends on family dynamics and personal preferences. While some may consider it a thoughtful gesture for the grandfather to contribute, ultimately, it’s about mutual support and understanding within the family. spelling bee answers

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.