Budget mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2024

L1232

Profilbillede for L1232
Maximus4 skriver:

Er altid imponeret når folk svarer hvor lidt de bruger, især taget i betragtning af hvor dyrt alting er nu. Synes det løber op med ting til madpakken, drikkevare, lidt snacks, kaffe, frugt, rengørings ting, Toiletpapir, opvasketabs, tandpasta, bind, og hvis grøntsager og frugt skal være økologiske. Kan slet ikke holde det indenfor 2500-3000. Føler det er helt umuligt med de priser. Vil gerne have en masse sundt såsom græskarkerner, grøntsager og frugt. Jeg vil bare ikke byde mit barn eller jeg selv hvis den slags ikke er økologisk, får det fysisk dårligt ved frugt som er smask fyldt med sprøjtegift. 

Ja, kan heller ikke forstå det…. Pålæg og andet smørelse til madpakken kan du ikke få under 15 kr..

Afspændingsmiddel, opvasketabs, toiletpapir, køkkenrulle, skraldeposer, vådservietter, engangsklude, shampoo balsam tandpasta og mange andre diverse rengøringsmidler….

Bruger måske 1000kr om måneden bare på disse varer, hvis ikke mere…. 

Og iøvrigt koster 1 mælk 15 kroner!!! 

Forstår ikke hvordan de holder sig under 4000kr

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2024

Hanspige

2 voksne og 2 børn, en preteen og en i børnehave. 

Bruger 5.000 om måneden. 

Kan slet ikke forstå hvordan folk kan holde deres budgetter så lave  

Anmeld Citér

21. juni 2024

Maximus4

L1232 skriver:

Ja, kan heller ikke forstå det…. Pålæg og andet smørelse til madpakken kan du ikke få under 15 kr..

Afspændingsmiddel, opvasketabs, toiletpapir, køkkenrulle, skraldeposer, vådservietter, engangsklude, shampoo balsam tandpasta og mange andre diverse rengøringsmidler….

Bruger måske 1000kr om måneden bare på disse varer, hvis ikke mere…. 

Og iøvrigt koster 1 mælk 15 kroner!!! 

Forstår ikke hvordan de holder sig under 4000kr

Rigtig mange af de ting jeg altid køber er steget med over 100% Havde det været for 4 år siden kunne jeg måske have klaret hverdagsindkøb for 3000 kr. Men ikke nu. De burde lave en forretning og tage ud og hjælpe med hvordan de gør  

Anmeld Citér

21. juni 2024

B&J

To voksende

1 teen dreng

1  2 1/2år pige og hun spiser godt

Vi har 4000kr til mad om måneden og syntes ikke vi lever skrabet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.