Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: ja så har jeg været til scanning. Og hende der skulle scanne mig, sagde på forhånd at når nu jeg er så tidlig gravid så forventer hun ikke at kunne se noget. Og rigtig nok fordi jeg er så tidlig gravid så kunne hun ikke se noget. Jeg er idag 4+2 så det er meget tidlig. Men hun sagde at livmoderen og slimhinde så flot ud. Også få jeg på ebox et brev om at blive scannet igen om 2 uger.
ja så har jeg været til scanning. Og hende der skulle scanne mig, sagde på forhånd at når nu jeg er så tidlig gravid så forventer hun ikke at kunne se noget. Og rigtig nok fordi jeg er så tidlig gravid så kunne hun ikke se noget. Jeg er idag 4+2 så det er meget tidlig. Men hun sagde at livmoderen og slimhinde så flot ud. Også få jeg på ebox et brev om at blive scannet igen om 2 uger.
Held og lykke med scanningen i morgen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MortilF skriver: Held og lykke med scanningen i morgen
Årh det sødt af dig tak. jeg er så død nervøs, kæmper med at holde mig en smule positiv
Love Angel skriver: Årh det sødt af dig tak. jeg er så død nervøs, kæmper med at holde mig en smule positiv
Der kan jeg godt forstå. Det er fuldstændig forståeligt, at du er nervøs.
Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det bliver en positiv oplevelse
MortilF skriver: Der kan jeg godt forstå. Det er fuldstændig forståeligt, at du er nervøs. Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at det bliver en positiv oplevelse
Tusind tak
har en tid kl 11:20
Love Angel skriver: Tusind tak har en tid kl 11:20
Jeg håber, at det gik godt
Hvordan gik det med dig loveangel?
Bby3 skriver: Hvordan gik det med dig loveangel?
det sødt af dig at spørger
det gik godt. Har oprettet en ny tråd der hedder ( så har jeg været til scanning igen) den kan du gå ind og læse hvis du har lyst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128