Love Angel skriver:
Tusind tak. Ja håber også sådan. 
og ked af du skal være så bekymret i din nuværende graviditet. Der meget bekymring at være gravid. Okay så har du en tid 3 dage før mig.Håber sådan for dig at du kommer godt igennem det. 
før jeg testet positiv begyndte jeg og ha manglende appetit. Og her for lidt siden da jeg nyste fik jeg ondt i højere side, og det forsvandt igen efter få sekunder. Det har jeg prøvet i alle mine andre graviditer, og det er fordi ligamenterne strækkes for meget når jeg nyser og det er det der gjort lidt ondt. Så jeg føler mig gravid.
Prøver virkelig at finde noget positiv.
Ja, der har jeg
og jeg kan slet ikke vente. Lillesøster vokser godt derinde og min mave er allerede meget større end med min første datter
Du har helt sikkert nogle tidlige tegn på graviditet
og følelsen af at være gravid er fantastisk. Jeg prøver at finde små positive ting- som f.eks. at når man vokser, så er det tegn på, at hun vokser som hun skal 
Nu er jeg 18+4, men lillesøsters mål og vægt passer pt. med 19+1. Så hun er klart større end storesøster, som var 1 uge bagud på det tidspunkt.
for at alt går som det skal for os begge og babyerne kommer ud til oktober og januar? Jeg kan ikke lige lure din umiddelbare termin.
Anmeld
Citér