Så har jeg været til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:

Hvordan gik den graviditet for dig, den du lige nævner? 
Hun sagde ordret, livmoder og slimhinde så flot ud. Nu lyder jeg nok dum, men betyder det at det noget rigtig godt det hun sagde? 

og ja 2 uger er ulidelig, ved ikke hvordan jeg skal kunne vente alt den tid 

det er vores nummer 3 og han er helt perfekt :D han bliver 4 til juli :)

ja det er godt når slimhinde og livmoder er flotte :) og det er da ikke dumt at søge viden :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Wampires skriver:

det er vores nummer 3 og han er helt perfekt :D han bliver 4 til juli :)

ja det er godt når slimhinde og livmoder er flotte :) og det er da ikke dumt at søge viden :)

Okay hvor dejligt. Det giver mig positive tanker og ro tak

og okay ja så det jo meget positiv det hun sagde til mig.

Anmeld Citér

25. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Tusind tak. Ja håber også sådan.

og ked af du skal være så bekymret i din nuværende graviditet. Der meget bekymring at være gravid.  Okay så har du en tid 3 dage før mig.Håber sådan for dig at du kommer godt igennem det.  

før jeg testet positiv begyndte jeg og ha manglende appetit. Og her for lidt siden da jeg nyste fik jeg ondt i højere side, og det forsvandt igen efter få sekunder. Det har jeg prøvet i alle mine andre graviditer, og det er fordi ligamenterne strækkes for meget når jeg nyser og det er det der gjort lidt ondt. Så jeg føler mig gravid.  Prøver virkelig at finde noget positiv. 

Ja, der har jeg og jeg kan slet ikke vente. Lillesøster vokser godt derinde og min mave er allerede meget større end med min første datter  

Du har helt sikkert nogle tidlige tegn på graviditet og følelsen af at være gravid er fantastisk. Jeg prøver at finde små positive ting- som f.eks. at når man vokser, så er det tegn på, at hun vokser som hun skal

Nu er jeg 18+4, men lillesøsters mål og vægt passer pt. med 19+1. Så hun er klart større end storesøster, som var 1 uge bagud på det tidspunkt.

for at alt går som det skal for os begge og babyerne kommer ud til oktober og januar? Jeg kan ikke lige lure din umiddelbare termin.

Anmeld Citér

26. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Ja, der har jeg og jeg kan slet ikke vente. Lillesøster vokser godt derinde og min mave er allerede meget større end med min første datter  

Du har helt sikkert nogle tidlige tegn på graviditet og følelsen af at være gravid er fantastisk. Jeg prøver at finde små positive ting- som f.eks. at når man vokser, så er det tegn på, at hun vokser som hun skal

Nu er jeg 18+4, men lillesøsters mål og vægt passer pt. med 19+1. Så hun er klart større end storesøster, som var 1 uge bagud på det tidspunkt.

for at alt går som det skal for os begge og babyerne kommer ud til oktober og januar? Jeg kan ikke lige lure din umiddelbare termin.

Hvor dejligt at hun vokser godt

Og ja det har jeg i hvert fald, og de sidste 2-3 dage er jeg også begyndt at få ømme brystvorter følelsen af være gravid er helt utrolig fantastisk. Nu det her min 5 graviditet. Og håber at den her gang bliver det til en levende baby. 

og ja krydser for os begge at det går godt

og min termins dato lide pt vil være ca 27 januar. Hvornår har du præcis termin?

Anmeld Citér

26. maj 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Hvor dejligt at hun vokser godt

Og ja det har jeg i hvert fald, og de sidste 2-3 dage er jeg også begyndt at få ømme brystvorter følelsen af være gravid er helt utrolig fantastisk. Nu det her min 5 graviditet. Og håber at den her gang bliver det til en levende baby. 

og ja krydser for os begge at det går godt

og min termins dato lide pt vil være ca 27 januar. Hvornår har du præcis termin?

Det tyder i hvert fald godt, med alle de symptomer  

Min termin er sat til d. 22/10 og nu er jeg bare utålmodig, i forhold til at mærke liv Moderkagen ligger ud mod maveskindet og den er åbenbart ret "tyk og stor" på scanningerne. Så der kan godt gå flere uger endnu..Argh.

Anmeld Citér

26. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Min termin er sat til d. 22/10 og nu er jeg bare utålmodig, i forhold til at mærke liv Moderkagen ligger ud mod maveskindet og den er åbenbart ret "tyk og stor" på scanningerne. Så der kan godt gå flere uger endnu..Argh.

Ja mega dejligt med alle de symptomer. det lyder skørt men jeg føler mig virkelig rigtig gravid når nu jeg har alle de symptomer. Selvom man jo er hverken mere eller mindre gravid med eller uden symptomer. Men jeg synes det så dejligt med alle de symptomer, det giver mig virkelig den der gode følelse af at jeg er gravid.

og okay. Og ja det godt nok vildt. Er du ikke 18 + ?  Men ja moderkagen mod maveskindet er bare virkelig øv. Fordi man venter på at mærke babyen. Har du slet ikke mærket hende på nogen måde endnu, ikke en gang?

Anmeld Citér

3. juni 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Hej hvordan gik det til din scanning idag? 

Anmeld Citér

3. juni 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Hej hvordan gik det til din scanning idag? 

Den gik heldigvis fint

Lillesøster var dog på ingen måde samarbejdsvillig. Hun havde travlt med at bokse rundt, lå med benene oppe over hovedet og ville bestemt ikke ligge stille

Så jeg måtte op at hoppe, ryste med numsen, ud at gå en tur og ligge skiftevis på den ene og den anden side, før det endelig lykkedes. Så det endte med at tage over en time.

Anmeld Citér

3. juni 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Den gik heldigvis fint

Lillesøster var dog på ingen måde samarbejdsvillig. Hun havde travlt med at bokse rundt, lå med benene oppe over hovedet og ville bestemt ikke ligge stille

Så jeg måtte op at hoppe, ryste med numsen, ud at gå en tur og ligge skiftevis på den ene og den anden side, før det endelig lykkedes. Så det endte med at tage over en time.

Godt at høre at det gik godt. Og hehe så var hun være drille pind men det godt, det er et godt tegn på at hun har det godt hvor langt er du henne nu?

Anmeld Citér

3. juni 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Godt at høre at det gik godt. Og hehe så var hun være drille pind men det godt, det er et godt tegn på at hun har det godt hvor langt er du henne nu?

20+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.