Så har jeg været til scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.366 visninger
26 svar
27 synes godt om
22. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

ja så har jeg været til scanning. Og hende der skulle scanne mig, sagde på forhånd at når nu jeg er så tidlig gravid så forventer hun ikke at kunne se noget. Og rigtig nok fordi jeg er så tidlig gravid så kunne hun ikke se noget. Jeg er idag 4+2 så det er meget tidlig. Men hun sagde at livmoderen og slimhinde så flot ud. Også få jeg på ebox et brev om at blive scannet igen om 2 uger.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

ja så har jeg været til scanning. Og hende der skulle scanne mig, sagde på forhånd at når nu jeg er så tidlig gravid så forventer hun ikke at kunne se noget. Og rigtig nok fordi jeg er så tidlig gravid så kunne hun ikke se noget. Jeg er idag 4+2 så det er meget tidlig. Men hun sagde at livmoderen og slimhinde så flot ud. Også få jeg på ebox et brev om at blive scannet igen om 2 uger.

Årh hvor godt så livmoderen er hvertfald igang så må de næste to uger godt gå stærkt

Anmeld Citér

22. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Årh hvor godt så livmoderen er hvertfald igang så må de næste to uger godt gå stærkt

Hehe ja. Dejligt lidt positiv ting. og ja i den grad, stod det til mig så skulle de 2 uger allerede er gået når jeg stå op imorgen. Men sådan fungere det ikke

Ih hvor jeg vil så gerne at de 2 uger gå lyn hurtigt. Og at vi få en god nyhed om 2 uger

Anmeld Citér

22. maj 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:

Hehe ja. Dejligt lidt positiv ting. og ja i den grad, stod det til mig så skulle de 2 uger allerede er gået når jeg stå op imorgen. Men sådan fungere det ikke

Ih hvor jeg vil så gerne at de 2 uger gå lyn hurtigt. Og at vi få en god nyhed om 2 uger

dejligt at høre at det foreløbigt ser godt ud :D når livmoder osv så sådan ud så burde den vel være det rigtige sted i det mindste? så det er den bekymring mindre :)

og 2 uger er lang tid at vente.. det kan jeg godt huske med nummer 3 hvor jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3 :P det var også kun fortyknet slimhinde og livmoder der viste at jeg var gravid den første scanning..

Anmeld Citér

22. maj 2024

Love Angel

Mor til 4

dejligt at høre at det foreløbigt ser godt ud når livmoder osv så sådan ud så burde den vel være det rigtige sted i det mindste? så det er den bekymring mindre

og 2 uger er lang tid at vente.. det kan jeg godt huske med nummer 3 hvor jeg testede positiv allerede da jeg var 3+3 det var også kun fortyknet slimhinde og livmoder der viste at jeg var gravid den første scanning..

Hvordan gik den graviditet for dig, den du lige nævner? 
Hun sagde ordret, livmoder og slimhinde så flot ud. Nu lyder jeg nok dum, men betyder det at det noget rigtig godt det hun sagde? 

og ja 2 uger er ulidelig, ved ikke hvordan jeg skal kunne vente alt den tid 

Anmeld Citér

22. maj 2024

Imaong90

Profilbillede for Imaong90

Hvor dejligt ja 2 uger er længe at vente 

Anmeld Citér

23. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Imaong90 skriver:

Hvor dejligt ja 2 uger er længe at vente 

Ja alt for længe. 

Anmeld Citér

23. maj 2024

Love Angel

Mor til 4

I dag er der præcis 2 uger til jeg skal scannes igen. Har lige fået et brev i ebox at jeg skal scannes D. 6 juni. Hvordan skulle jeg vente så længe? De bliver de længeste 2 uger i hele mit liv

Anmeld Citér

23. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

I dag er der præcis 2 uger til jeg skal scannes igen. Har lige fået et brev i ebox at jeg skal scannes D. 6 juni. Hvordan skulle jeg vente så længe? De bliver de længeste 2 uger i hele mit liv

Det er længe og det føles endnu længere, når man er den, der skal vente..

Jeg kender det alt for godt, fra denne graviditet Puha!

Jeg håber og for, at alt ser fint ud d.6.

Min næste scanning er den 3/6 og jeg synes, at det er ulideligt at vente så længe.

Anmeld Citér

23. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Det er længe og det føles endnu længere, når man er den, der skal vente..

Jeg kender det alt for godt, fra denne graviditet Puha!

Jeg håber og for, at alt ser fint ud d.6.

Min næste scanning er den 3/6 og jeg synes, at det er ulideligt at vente så længe.

Tusind tak. Ja håber også sådan.

og ked af du skal være så bekymret i din nuværende graviditet. Der meget bekymring at være gravid.  Okay så har du en tid 3 dage før mig.Håber sådan for dig at du kommer godt igennem det.  

før jeg testet positiv begyndte jeg og ha manglende appetit. Og her for lidt siden da jeg nyste fik jeg ondt i højere side, og det forsvandt igen efter få sekunder. Det har jeg prøvet i alle mine andre graviditer, og det er fordi ligamenterne strækkes for meget når jeg nyser og det er det der gjort lidt ondt. Så jeg føler mig gravid.  Prøver virkelig at finde noget positiv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.