Hæmatom i livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Kan jeg godt forstår. 
sagde hun så bare at du skal følges med flere scanninger , bare det? 
Og det ikke rart at være alene hjemme med den besked.  

Ja muligvis flere scanninger i 3. trimester og ellers klappede hun i, som en østers, da jeg spurgte nærmere ind til det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2024

MortilF+V

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt, det er altid svært når man ikke bliver optaget af noget andet. Men så meget desto mere grund til at forsøge at få noget klarhed du kan jo også kontakte scanningsstedet og bede dem forklare hvad det er for risici der gør at hun tænker du skal følges med scanninger. 

Jeg spurgte ind til det, med det samme og hun klappede i som en østers. Så det gjorde mig kun mere utryg.

Anmeld Citér

22. maj 2024

MortilF+V

Tullebadulle skriver:

Uanset hvad kan et så stort hæmatom påvirke randen af moderkagen og du vil sikkert opleve flere plukveer. Du bør følges på det hospital hvor du skal føde. Jeg ville ringe og få en snak med hospitalet. Håber alt ender godt. 

Jeg kan dog ikke forstå, at de ikke har fulgt dig nærmere, hvis du blødte meget i uge 8?

De har intet gjort, selvom jeg har tigget og bedt om hjælp. Så jeg er totalt grædefærdig og ærligt pisse bange.

Anmeld Citér

22. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Ja muligvis flere scanninger i 3. trimester og ellers klappede hun i, som en østers, da jeg spurgte nærmere ind til det.

Det er da ufatteligt ej jeg er helt mundlam. At hun kan være så ligeglad. Hun skulle heller sætte noget alvorligt i gang. Kan godt forstår at du er helt ud af den. Håber da at hun ved hvad hun gør jeg er virkelig ked af den siuationen du stå i. prøv at holde dig i ro og ikke rigtig fortage dig noget. Og tag dig af dig selv og pas godt på dig selv. Håber det bedste for dig. Det skal nok gå

Anmeld Citér

22. maj 2024

Anonym

MortilF skriver:

De har intet gjort, selvom jeg har tigget og bedt om hjælp. Så jeg er totalt grædefærdig og ærligt pisse bange.

Men så synes jeg at du skal ringe til hospitalet og spørge hvad du skal gøre nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.