Piger, jeg kan ikke tro mine egne øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
mor_til_2_ skriver:

Omg hvor er det fantastisk. Hold da fast hvor er jeg glad på jeres vegne. Kæmpe stort tillykke  

hvordan har du det ?

Tusind tak for de søde ord.

Tja hvordan har jeg det?!  Min hjerne har stadig ikke fattet det endnu, når nu man har prøvet i 1 år. Og nu det endelig lykkedes.  
men har jo blødt lille smule i fredags. Og derfor skal jeg til scanning imorgen kl 10. Min mand og jeg kan ikke rigtig glæde os endnu, og min mand har så meget never på. Og jeg føler at den her dag gider ikke at slutte den har været sååå laaang. 

hvordan gå det med dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2024

mor_til_2_

Love Angel skriver:

Tusind tak for de søde ord.

Tja hvordan har jeg det?!  Min hjerne har stadig ikke fattet det endnu, når nu man har prøvet i 1 år. Og nu det endelig lykkedes.  
men har jo blødt lille smule i fredags. Og derfor skal jeg til scanning imorgen kl 10. Min mand og jeg kan ikke rigtig glæde os endnu, og min mand har så meget never på. Og jeg føler at den her dag gider ikke at slutte den har været sååå laaang. 

hvordan gå det med dig?

Puha

kan sagtens forstå dig. Held og Lykke idag. Men hvis de hcg er “normalt” så det jo allerede rigtig gode tegn. Opdater endelig når du er færdig - hvis du har lyst selvfølgelig.

Årh det går godt her. Er gået ind i 32. Uge idag og synes vejret er forbandet varmt men snart kommer lillebror. Så bliver det dejligt  

glæder mig til at følge dig

Anmeld Citér

22. maj 2024

Love Angel

Mor til 4

Puha

kan sagtens forstå dig. Held og Lykke idag. Men hvis de hcg er “normalt” så det jo allerede rigtig gode tegn. Opdater endelig når du er færdig - hvis du har lyst selvfølgelig.

Årh det går godt her. Er gået ind i 32. Uge idag og synes vejret er forbandet varmt men snart kommer lillebror. Så bliver det dejligt  

glæder mig til at følge dig

Tak. Jeg gå rundt som en høne uden hovede, føler tiden gå for laaangsomt til kl bliver 10.

Har spurgt igår ved lægen om hun ikke vil se mit HCG. Men det gad hun ikke øv så aner ikke hvad mit HCG er på

Hvor dejligt at det gå godt. Og ja varmen er hårdt for højgravide. Det har jeg prøvet før. Og påset tidspunkt var vejret på 30 grader den gang. 
men dejligt der er ikke længe til du føder så

Anmeld Citér

16. oktober 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123

Ååårh, stort tillykke kære du! 

Jeg har virkelig håbet det snart skulle ske og krydset fingre for dig.

Du har virkelig været tålmodig. Jeg synes du er mega sej.

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

17. oktober 2024

Love Angel

Mor til 4
Christy123 skriver:

Ååårh, stort tillykke kære du! 

Jeg har virkelig håbet det snart skulle ske og krydset fingre for dig.

Du har virkelig været tålmodig. Jeg synes du er mega sej.

Held og lykke med det hele

Årh tusind tak for dine søde ord.

ja det har været noget af en rejse, håber vi nu få en lille baby med hjem når tiden er der.

Anmeld Citér

12. december 2024

M.Rose

Profilbillede for M.Rose

Det er virkelig lang tid siden jeg har været herinde, men kunne ikke helt lade være med at tænke på hvordan det gik med dig. Er så glad for at læse du er gravid kæmpe stort tillykke

Mor til 3 banditter

Anmeld Citér

12. december 2024

Love Angel

Mor til 4
M.Rose skriver:

Det er virkelig lang tid siden jeg har været herinde, men kunne ikke helt lade være med at tænke på hvordan det gik med dig. Er så glad for at læse du er gravid kæmpe stort tillykke

Årh det virkelig sødt af dig

og tusind tak

tiden gå mega stærkt samtidig med at den gå langsomt. Jeg er idag 33+6 og imorgen runder jeg 34+0 og der skal jeg til min sidste ekstra scanning. Er både glæde dage men også bekymrende tanker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.