Piger, jeg kan ikke tro mine egne øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MP5769 skriver:

Hvor er det bar dejligt at høre at det endelig lykkedes!! Kæmpe stort tillykke!

Tusind tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Tusind tak. Men jeg er ca også 4+0 idag

Det bliver så spændende at følge

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Det bliver så spændende at følge

Ja, håber bare alt er fint, og at jeg gå igennem det hele uden problemer.

men det meget uheldig at jeg først kan kontakte lægen på tirsdag. Har jo trod alt haft en lille blødning i fredags. 
men vil prøve at være positiv. Men håber og regner med at de sender mig med det samme til scanning for at få bekræftet at det sidder hvor det skal. 

Hvordan gå det med dig? Du er jo i uge 17, ved i hvad køn det er?

Anmeld Citér

19. maj 2024

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Love Angel skriver:

Så mange af jer herinde ved at vi både mistet et barn, og haft en graviditet udenfor livmoderen og det resultat i at jeg fik fjernet min højere æggeleder. 
i fredags blødte jeg lidt, og bliv ked af og tænkte, når nu kom min menses. Og når nu vi over det 1 år uden held. 
men siden fredag aften med det lille blødning. Så har der ikke været mere siden. Og kl 8 tog jeg en test. For der var ikke blod i halvandet døgn. Så tog en test her kl 8 og kan slet ikke tro det jeg så. Se her tøser jeg kan virkelig ikke tro det tøser

stort tillykke :D

Anmeld Citér

19. maj 2024

Darling

Tillykke, hvor er det dejligt for jer

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Wampires skriver:

stort tillykke :D

Tusind tak

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Tillykke, hvor er det dejligt for jer

Tusind tak

Anmeld Citér

19. maj 2024

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11
Love Angel skriver:

Årh tusind tak. Alle der kæmper fortjener det.  
Jeg håber sådan også at alt går efter bogen

kan først ringe til lægen på tirsdag, virkelig dårlig timing. Især når jeg har blødt lidt i fredags. 

Det gør de bestemt

åha typisk der lige falder en weekend og helligdag oveni sådan noget lad os håbe det bare er nogle sarte slimhinder eller noget. Skal de følge dig med blodprøver på dit HCG?

Anmeld Citér

19. maj 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

Så mange af jer herinde ved at vi både mistet et barn, og haft en graviditet udenfor livmoderen og det resultat i at jeg fik fjernet min højere æggeleder. 
i fredags blødte jeg lidt, og bliv ked af og tænkte, når nu kom min menses. Og når nu vi over det 1 år uden held. 
men siden fredag aften med det lille blødning. Så har der ikke været mere siden. Og kl 8 tog jeg en test. For der var ikke blod i halvandet døgn. Så tog en test her kl 8 og kan slet ikke tro det jeg så. Se her tøser jeg kan virkelig ikke tro det tøser

Sikke en fin test! Hvor er jeg bare glad på dine/jeres vegne! Vi har fulgtes af i nogle testtråde. 

Jeg krydser sådan for, at den lille spire bliver hængende denne gang, og det endelig er jeres tur stort tillykke!!

Anmeld Citér

19. maj 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92
Love Angel skriver:

Kæmpe stort tillykke Hvor er det fantastisk Nu fortjener I jer en god graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.